Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 May 2023

Rumah Siap Tapi Pahat Masih Berbunyi

Bhai/DeeDee semua...

Gua ingat bila UMNO/BN masih tak dapat menguasai undi pada PRU14 dan PRU15 ... ianya menjadi satu peringatan buat UMNO/BN... satu peringatan supaya tidak sombong dengan pengundi.. dengan akar umbi...

Tapi rupanya ia tidak berlaku sama sekali...

UMNO/BN kekal perasan bagoosh... perasan jadi abang besar... perasan ader sokongan padu dari pengundi....  sampaikan kalu takder la kerjasama UMNO ... mungkin Kerajaan Perpaduan @ Kerajaan Madani ini tidak dapat dibentuk...

Satu part memang lah betul... hanya kerana sokongan dari UMNO/BN lah yang menjadikan Anwar Ibrahim dapat menggalas jawatan Perdana Menteri... kalu nak harapkan kekuatan PH semata-mata... takkan dapat la sampai kesudah untuk Anwar Ibrahim jadi PM ke sepuluh...

Sebab itu ramai pihak dalam UMNO/BN boleh merasa sombong sampai ke hari ini... walhalnya UMNO mungkin akan kalah lebih teruk pada PRU16 nanti... atau paling-paling pun akan hilang banyak kerusi pada PRN yang akan berlangsung tidak lama lagi...

Hahaha....

Gua gelak jer la.... nasihat dah dibagi banyak kali..... biaq pi la kat depa yang rasa nak tertumuih baham tanah.... Hahahaha

=================
Buat konten video YouTube anda dengan mudah dalam masa 5 minit : https://bit.ly/3KEuTHL
Bisnes Online Guna Whatsapp? Mudahkan proses dengan : https://bit.ly/3Kp3RTD
Dapatkan Bitcoin Percuma Setiap Saat Anda Melayari Internet Browser : https://bit.ly/44xF74S

UMNO pun nyawa-nyawa ikan je la sekarang nih


2 comments:

  1. Kekuatan PH akan lebih jika fitnah pas dapat dibendung.

    Fitnah dan penipuan pas undi pas sj masyuk syurga patut dihalang. Sbb pas tak ada pemimpin yg mampu bawa Islam cara sederhana TGNA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa pun PH tetap tak dapat kuasai Undi18 ... itu ja nak cakap... Hahaha

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1