Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 September 2012

Bisnes Penapis Air

Hahahaha... Bhai... lui agak-agak aaa... idea memasang penapis air di 500 sekolah kat Kelantan nih idea Muhyiddin Yassin ker atau.... atau idea syarikat kroni pembekal mesin penapis air.... hahahaha

Hahahaha... gua tak tau nak tulis mender la pasai nih... sebab gua tak larat nak gelak nih.... hahaha... yer la.. ader kroni Muhyiddin Yassin yang kat Kelantan sudah ugut... kalu Muhyiddin Yassin takmo kasi projek kat diorang... diorang akan sabotaj Muhyiddin Yassin ... sabotaj nih nak kasi Muhyiddin Yassin takder peluang nak jadi PM....

Hahahaha... mampus la kalu Timbalan Perdana Menteri pon makan diugut... hahaha... awat la pondan sangat... hahahaha

Wei Bhai... gua dah tak larat nak gelak nih..... hahahahahahaha

"Kerajaan pusat akan memasang segera alat penapis air di 500 sekolah di negeri ini yang sedang menghadapi masalah bekalan air kotor, kata Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Beliau berkata pemasangan alat penapis air di 500 sekolah di bawah Kementerian Pelajaran yang sudah dikenal pasti itu, dianggarkan melibatkan perbelanjaan sebanyak RM2.5 juta.

"Kita harap ini boleh mengurangkan masalah air kotor, saya tidak mahu pelajar di Kelantan menghidap penyakit yang berpunca daripada sumber air kotor," katanya.

Beliau memberitahu pemberita demikian selepas merasmikan persidangan perwakilan Umno Bahagian Kota Bharu dan Majlis Pemimpin Bersama Rakyat serta Sambutan Mesra Aidilfitri di Kota Bharu hari ini.
Muhyiddin yang juga menteri pelajaran berkata pemasangan alat penapis air itu berikutan kejayaan projek perintis yang dilaksanakan di beberapa sekolah di negeri ini menghasilkan air bersih yang dijamin kualitinya untuk kegunaan pelajar.

Beliau meminta pihak Jabatan Pembangunan Persekutuan Negeri Kelantan dan Jabatan Pelajaran Negeri Kelantan menyemak sekiranya masih terdapat sekolah lain yang menghadapi masalah sama untuk dipasang dengan alat penapis tersebut." - sumber

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1