Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

25 September 2012

Lupakan Sahaja PRU13

Bhai... bagi sesapa ahli PAS tue... yang masih lagi ahli... dan bayar yuran.... dan rasa bahawa sekarang nih momentum politik nampak condong kepada Pakatan Rakyat... gua nak citer satu mender jer.... lupakan sahaja PRU13...

Kalu pemimpin dalam Pakatan Rakyat sekor-sekor tak pandai nak jaga sentimen... nak jaga persepsi... nak jaga strategi.... gua rasa diorang takkan buat camnie... tapi yer la... masing-masing pemimpin nih ader agenda peribadinya sendiri...

Pi Lanchow lar kalu perangai sekor-sekor pemimpin macam musibat... macam cilanat... berkhianat dekat ahli bawahan....penat-penat jer ahli bawahan jaga persepsi.. jaga sentimen... tapi biler keluar jer statement macam musibat dari mana-mana pemimpin... terus habis runtuh usaha nak jaga persepsi.... hampeh...

Biler Nik Aziz keluar daripada Mesyuarat Majlis Syura Ulama PAS tempohari... dan gua dapat info mengenai isu sebenar kenaper Nik Aziz keluar.... gua dah dapat agak dah.. bender macam nih akan terjadi di masa depan... gua dah saspek...

Tapi biler gua tulis dalam blog.. ramai orang PAS marah-marah siap maki gua ... hahaha... semua kata gua sajer menghina Majlis Syura Ulama PAS.... pada gua... sori... Majlis Syura Ulama PAS nampak sangat lar tak baca percaturan politik dan situasi semasa... kalu tak reti dan tak pandai nak baca percaturan politik dan situasi semasa.... baik jangan terlibat dengan politik... baik PAS nih jadi macam Tabligh atau Arqam yang tak amik pot pasai politik dan pilihanraya...

Biler Majlis Syura Ulama PAS tidak membincangkan isu Nasharuddin Mat Isa.... dan kemudian mengekalkan Nasharuddin Mat Isa sebagai anggota Majlis Syura Ulama PAS sedangkan selama nih dier takder pernah datang mesyuarat selepas hilang jawatan Timbalan Presiden PAS... maka aper yang gua dapat lihat.... adalah Majlis Syura Ulama PAS seakan bersetuju dan mengiya kan serta memberikan sokongan terhadap apa sahaja statement Nasharuddin Mat Isa akan berikan walaupun ianya akan bercanggah dengan ketetapan Muktamar PAS...

Dan ini membuktikan bahawa... selepas nih aper sahaja statement dari Nasharuddin Mat Isa yang boleh menggugat kerjasama Pakatan Rakyat dan semacam mengasingkan PAS... gua akan anggap bahawa ianya adalah ketetapan yang dipersetujui sebulat suara oleh Majlis Syura Ulama PAS...

So... aper tunggu lagi... lupakan sahaja PRU13..... sebab nampaknyer statement Nasharuddin Mat Isa seakan mendapat perkenan dan persetujuan Majlis Syura Ulama PAS.

2 comments:

  1. A'kum C++

    Memang pun memanaskan telinga dan baru tadi saya buat posting kepanasan hati beta ini... hee..hee..

    Mereka memang bahlol. Guan Eng dan Simulut lebar tu memang 2 kali lima.

    ReplyDelete
  2. Bhai MountDweller...

    Tue la pasai... susah betul lar... pemimpin nih macam takmo nak menang jer... aper daaa....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1