Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 April 2013

Calon UG Menguasai Senarai Calon

Bhai.... Gua dah tak larat nak citer... Gua rasa aaaa peluang untuk PAS menang pada PRU13 tue ader tapi akhirnya ... Kemenangan tue jadi takder makna pasai lepas tue PAS berkemungkinan akan bergabung dengan UMNO dalam membentuk Kerajaan...

Penat aaa... Biler ramai dikalangan calon pilihan PAS dalam PRU13 nih aderlah dari kumpulan yang pro Kerajaan Perpaduan (UG)... Payah la camnie... Pening aaaa...

Skrang gua dah jadi dalam mode "lantak korang lar" .... Cakap banyak pon tak guna... Lu orang nih dah kena baru ader akai...... Slagi tak kena takdernyer lu orang beringat.... Hampeh aaaa...

Macam contoh biler Anwar Ibrahim umumkan Fariz Musa jadi calon kat Parlimen Pekan.... Walhal penyokong pro PR semua rasanyer stuju kalau calon yang akan berlawan dengan Najib Razak di Pekan aderlah datang dari kumpulan GM13... Kami stuju kalu Mahasiswa yang lawan Najib Razak di Parlimen Pekan...

Aper daaa.... maleh aaa...

7 comments:

  1. abis la parti islam ? kalu sekongkol dengan gerombolan sekutu apco nahas ...! kaput hanya ABU tinggal nama ?

    ReplyDelete
  2. Dari bergabung ngn kapiaq DAP molek benar bergabung ngn UMNO yg Islam nie..?? Tak gitu...!!!!!

    ReplyDelete
  3. Isu yang saudara bawa adalah serious. Elok disertakan dengan fakta lengkap. Apa ke jadahnya yang dikatakan calun UG itu. Siapakah yang disifatkan sebagai calun UG dan apakah tindak-tanduk mereka yang boleh dianggap sebagai mirip UG.


    Ini bukannya masa nak main "belasah disekeliling belukar"....Ianya lebih cenderung membawa kerosakan kepada jemaah. Sila beritahu dengan contoh-contoh jelas beruk mana yang dianggap UG itu.....Kalau berani menuduh kena berani bertanggung jawab. Kita akan sokong saudara jika saudara di pihak yang benar.

    By the way, boleh tak kau orang yang pandai-pandai letak berbagai katanama entah kepala bana apaapa. kami orang kampung bukan pandai sangat UG, AG, MTUC, ERDOGAN, entah apa bala lagi. Yang kau orang terikut-ikut si gila Najib dengan berbagai-bagai abbreviation dan slogan alphabet soup ni kenapa woit....Nak bagi nampak cerdik ka???? najib kata dalam PAS ada Erdogan la UG la TGNA la ...kau orang pun terikut-ikut dakyah mereka....mudah sangan kena tipu!


    ReplyDelete
  4. Perghhh..bro ctt..wa dah naik menyampah klu ada yg kerja tembak sipi2 pastu bunyi mcm tembak kat kepala! Irg melayu dr dulu kerjanya klu asek nau berkias..haaa sampai ke sudah masalah x selesai..chittt..dlm perjuangan musti ada masalah..dlm bnyk2 golongan pejuang..pasti ada pembelit dan pengkhianat! So..klu dok kata kias2 bagai..mampiss semua org..cos dok asek meneka neki..n agak2..dan teragak agak..pastu..dah selesai kalah..baru nk ckp..agaknya..sejian..begitu begini! Kapla butt*!

    ReplyDelete
  5. UG, Erdogan tak tau makna tapi abbreviation tau eja? makna abbreviation, tau? alahai... org tegur demi untuk kepentingan bersama, bukan untuk memporak-perandakan lagi. kalau nak tau makna tu semua, all you have to do is...Google it! ke google pun tak tau makna apa? parah la...

    just for yor info(you know who you are), all those terms and abbreviations dah jadi public knowledge sejak bertahun2 dulu, takkan tak pernah terbaca info kat mana2 kot? dalam net tu bersepah bhai. takkan semua maklumat nak kna spoon feed?

    p/s...klue geng UG; org2 kanan dalam majlis syura yang amik masa berbulan2 nak jatuhkan hukum pada nasha sedangkan terang lagi bersuluh kesalahan itu membawa mudarat yg lebih besar untuk keseluruhan jemaah tapi hanya dipandang sebelah mata just simply due to fact that nasha were part of 'em!

    Bhai cipan,
    gua dah sound lu b4 ni, mesti ada yg pandang kerek kat lu sebab apa yg lu publish ni tak tercapai dek akal. lu nye nasib la bhai..

    ReplyDelete
  6. Bhai...

    lu sudah kena sound kat group kaki walaq...

    tapi yang sorang lagi tu, yang mencarut tak habis tu... aku ingat dia tu macai UMNO lah... sebab orang PAS tak macam tu... telah ditarbiyah...

    COBOL

    ReplyDelete
  7. hahaha...panas panas...lu lepas ni bro, hanya bagi puji-pujian kat dorang. Puji-pujian sudah menjadi santapan rohani dorang. 'Abbreviation' tu ape makna hah...gua cuma tau on off pc gua je...muahahaha..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1