Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 April 2013

Stok Air Cukup Untuk 20 Kali Mandi Hadas

Bhai.... Noh Omar dulu teringin nak jadi MB Selangor... dan sampai hari nih kalu boleh dier nak jadi MB Selangor....  Sebab itu lar dier cari macam-macam jalan nak kasi perkecilkan kemampuan dan pentadbiran MB Selangor yang ader sekarang nih... iaitu Khalid Ibrahim (bekas bos gua kat Guthrie dulu)... hahaha

Itu hari... Noh Omar nih bukan main kutuk Khalid Ibrahim pasai isu bekalan air percuma sebanyak 20 meter padu..... Hahaha... Kerajaan Selangor memang beri percuma 20 meter padu air bagi rakyat Selangor yang menggunakan meter individu...

Bagi yang menggunakan meter pukal... sila tukar ke meter individu... kalu duduk flat, apartment atau kondo yang menggunakan meter pukal.... sila suruh pemaju untuk tukarkan kepada meter individu... kalu pemaju takmo tukar... itu korang kena salahkan pemaju pasai aper korang tabley dapat itu 20 meter padu air percuma.... hahaha

20 meter padu nih kalu nak dikirakan... seluas sebuah kolam renang persendirian ... bukan la saiz olimpik.... tapi sesuai untuk kegunaan 6 orang ahli keluarga sebulan (penggunaan tidak ekstrem)... Bagi sesiapa yang kerap berhubung kelamin... mungkin kos airnya akan mendadak... hahaha

Tapi jangan riso... kalu Kerajaan Selangor pimpinan Pakatan Rakyat (PKR/PR) skarang nih menyediakan 20 meter padu air percuma pon lu orang rasa tak cukup.... sila tukar kepada Kerajaan Selangor pimpinan BN pulak kali nih... sebab biler BN naik perintah Selangor nanti.. lu orang akan dapat bekalan air percuma sebanyak 20 liter.... 

Pergh.... 20 liter sebulan nih aderlah stok air cukup untuk 20 kali mandi hadas..... hahaha....  kira banyak la tue.... berganda banyaknyer 20 liter tue berbanding 20 meter padu.... hahahaha

Budus betul lar Noh Omar dan para juak-juaknyer.... hahahaha .... Ini mesti Sohaimi Shahadan yang punya idea nih...... dengan sokongan padu dari Rozali Ismail (Syabas) tue.... hahahaha

8 comments:

  1. bro kalau 20 liter tuh kira 5 botol minyak masak size besae jer... skali mandi hadas pon belom tentu cukup. hahaha bangang punya UMNO

    ReplyDelete
  2. Orang Kampung Jambi, RengitApril 26, 2013 at 11:54 PM

    Salam saudara admin,

    Saya nak mintak ampun dengan saudara sebab masok komen kes Allahyarham datuk Shaharuddin tanpa menghormati saudara sebagai tuan punya blog (senang cerita saya biadap). Harap saudara dapat memberikan kemaafan

    ReplyDelete
  3. bagi brim 500 hengget cukup utkmakan setahun. Bagi air 20 liter cukup utk sebulan. Rumah mampu milik 350 ribu. Samada dorang ni nak bodohkan orgramai atau semmgnya dorang ni bodoh kemudian beli ijazah kat dato fazley...muahahaha

    ReplyDelete
  4. Bhai Anonymous...
    Mandi Hadas... err.. meratakan air keseluruh badan... memang macam tak cukup.. tapi boleh aaa... hahaha

    Bhai Orang Kampung Jambi, Rengit...
    Salam bhai... takder hal... kiter pangyau (kengkawan)... gua takder hal kalu orang tibai gua... no heart feeling aaa... stendet lar tue... takper... lu takder dosa samer gua...

    Bhai BunBinBan...
    Hahaha.... orang Malaysia nih memang pandai berjimat... lu tak tau lagi ker... hahaha ... sebab itu la kalu berjimat dari kecik.. boleh beli cincin RM24 juta.... hahaha

    ReplyDelete
  5. buat basuh berak pun ada belen2 taik lagi. hahaha

    ReplyDelete
  6. kah kah kah
    aku baru garu-garu kepala nak buat posting 20meter padu ni.

    rupa2nya lu lagi cepat.

    brilliante!

    ReplyDelete
  7. nampak macam best aje meter kepda liter kalau fikir panjang secara sainstifiknye..

    Dah dapat 20 meter padu (bersamaan dengan 20,000 liter) nak tukar kepada 20 Liter? hilang aqal ke apa..

    Macam dapat rm20k free tukar dapat rm20 aje.. :D

    Ini musti agen PR yang sabotaj lol.. :) syabas syabas..

    ReplyDelete

  8. yeala cukup la rakyat marhaein 20 liter pemimpin nak isi kolam renang kat rumah depa tak cukup karang hehehe.. :)

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1