Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 September 2014

Tahniah Buat Para Pengundi Luar

Bhai/DeeDee semua...

Kiter semua sedia maklum bahawa para pengundi luar biasanyer mendapat maklumat yang lebih telus dan tepat serta tidak terikat dengan sentimen tempatan. Malah biasanyer para pengundi luar aderlah mereka-mereka yang bersifat dan berpemikiran terbuka...

Oleh yang demikian.... ketidakhadiran ramai pengundi luar pada PRK N01 Pengkalan Kubor telah menguborkan harapan PAS untuk menang ataupun mengurangkan undi majoriti UMNO/BN.

Ingat... satu perkara yang jelas..... majoriti pengundi luar bukanlah jenis taksub mengkhinzir buta atau wala' totok....

Jadi .... tahniah gua ucapkan buat para pengundi luar yang berjaya memberikan sedikit peringatan kepada PAS ... tak lupa juga gua ucapkan tahniah kepada para pengundi muda yang dikhabarkan kurang mengundi PAS (disebabkan mereka berfikiran terbuka dan rasional).

Sikap dan tingkahlaku pimpinan PAS (terutamanya Hadi Awang) pasca Krisis MB Selangor dan Muktamar PAS ke 60 lah yang gua percaya telah menyebabkan pengurangan undi dari golongan muda yang berfikiran terbuka dan rasional.

Kepada Jawatankuasa Postmortem PRK N01 Pengkalan Kubor.... gua nasihatkan supaya lu orang muhasabah skit dan lihat dari sudut pandang yang berbeza.... jangan kerana ketaksuban kepada Hadi Awang menyebabkan lu orang tidak dapat membaca gerakan ini.... dan jika lu orang kekal tabley nak baca.... alamat PRU14 .... Kelantan boleh babai.... sayonara....

Bacaan 1 
Bacaan 2
Bacaan 3
Bacaan 4

Sedikit Statistik PRK N01 Pengkalan Kubur (sumber)

PRU 12.
BN vs PKR.
BN menang majoriti 100 undi.

PRU 13.
BN vs PKR vs BEBAS.
BN menang majoriti 1736 undi.

PRK.
BN vs PAS vs BEBAS.
BN menang majoriti 2626 undi.


Tahniah PAS, kerana berjaya merampas kembali kerusi N01 Pengkalan Kubor daripada PKR dengan majoriti yang lebih besar ..... Hahahaha ... lawak siot...




Hahahaha....... Hahaha..... Hahahaha

3 comments:

  1. rocky the great brown flesh vibrator says: waahh.. sindilan lu manyiak melusuk kalebu (sambil membuat cenkau harimau gaya ala Ajib- KL Gengster 2) Tapi LUHAM ala cakap diaolang ala tangkap manyiak hantu ala 2 i/c; libu2 ka latut2 ka wa ta tao who tapi "manyiak" woooo... belakang lagi ala cakap olang2 Key Yell manyak tala balek wooo.. tapi wa tala helan maa, mao kasi ajar itu Islam punya parti punya olang kasik ala pikey ini time, slalu lia olang pikey lia olang saja suma butui.. haiyaaa.. cong ceng cong ceng

    ReplyDelete
  2. bro.. gua bkn taksub pada mana2 parti politik.. sbgai org kelate.. trus terang gua ckp kalau PRK Pengkalan Kubor PKR bertanding.. kalah lg teruk.. sentimen org kelate sukar difahami. selama ni PKR byk mnumpang jentera PAS di kelate.. igt lg PRU 13 di parlimen Machang? ketiga2 kerusi DUN PAS sapu.. tiba kerusi prlimen kalah (calon PKR).. konsep calon Nomad di reject oleh org kelate..

    ReplyDelete
  3. Kah kkah kah kah kah baru ada hakai!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1