Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 March 2010

Jangan Pilih Berudu

Ini nasihat gua kat Pakatan Rakyat... Tolong aaa.. jangan pilih berudu... gua ulang sekali lagi .... "JANGAN PILIH BERUDU" ... sebab berudu nih ader peluang untuk jadi katak... Bukan susah pon nak kenal "tadpole" @ berudu berbanding anak ikan ... senang jer...

Berudu biasanyer ader banyak kat dalam longkang... ader beratus-ratus.. kalau tak berpuluh-puluh.... Bentuk berudu nih sekali imbas nampak macam SPERMA ... hahaha.. jangan gelak la... kepala besar ... ekor kecik...

Jadi .... bagi kes PRK P094 Parlimen Hulu Selangor yang akan datang nih.. Pakatan Rakyat kena buat keputusan yang tepat... kena ujudkan satu jawatankuasa penilai dan pemilih calon pilihanraya dan calon wakil rakyat... kena buat screen test yang tepat, padat dan telus... tak boleh main tangkap muat jer... kalu tidak nanti ader plak yang tertangkap berudu jadi calon...

Tapis jangan tak tapis... pilih jangan tak pilih... kena bentuk satu jawatankuasa.. semua komponen Pakatan Rakyat kena letak wakil dalam jawatankuasa nih... ini kira cam lembaga penilai la... kena pilih sekurang-kurangnya 3 nama.... pastue 3 nama nie kasi publish kat semua penyokong Pakatan Rakyat... kasi tengok yang mana paling sesuai diantara yang sesuai... dah puas hati... baru la teruskan dengan kempen...

Apa-apa pun... tolong aaa... jangan la pilih berudu.. kalu nak tau masa satu saspek berudu.. pi la tanya bloggers-bloggers macam gua dan kengkawan... kitorang ader list suspected/projected tadpole (berudu)..... hahaha... jangan plak korang terkezut.... hahaha.. list yang ader pada gua agak panjang gak... mungkin ader yang terisi nama double... hahaha... nak list yang tepat lagie... pi tanya Pak Bakaq Haq (PenarikBeca) ... dier ader simpan list ... hahaha... AdukaTaruna dan Tulang Besi pon ader simpan gak... tapi diorang punya list sendiri la.. maybe tak match ngan list gua...

Jangan pilih berudu aaaaa...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1