Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 March 2010

MP PKR Dah Ramai Melompat, MP PAS Bila Lagi?

Hehehehe... Duit punya pasal... dunia punya pasal... perempuan punya pasal.... semua orang pusing kapla... hahaha... yang lemah iman dan amal... dah start melompat... seperti ramai ADUN dan MP PKR yang dah ramai melompat... gua skarang tgh tunggu jer... nak tengo saper ADUN dan MP PAS yang akan melompat terlebih dahulu....

MP PKR dah ramai melompat nih... MP PAS bila lagi? .... hahaha... jangan malu-malu dan jangan segan-segan... duduk dalam Pakatan Rakyat bukan boleh kaya punya... hehehe... lagi papa ader ler.... hahaha

Kalu dulu dalam PR... hidup menyelepek.... dah melompat masuk BN ... tak sampai sebulan terus mewah dan kaya raya... hahaha... elok la tue... baru la bagus... buat apa tunggu kat PR yang tak boleh bagi kesenangan tue... hahaha...

Nih.. gua tunggu gak dua MP PAS yang sorang wakil Selangor dan sorang lagi wakil Kelantan yang nak melompat nih... rumah dah besor dah sekarang nih... duduk dalam PAS tak kemana... tak boleh kaya punya... sapa yang akan melompat dulu tue dier kira lebih hebat la... awat tak lompat... takut bercerai dengan bini ka....

Wei... apa takut.. bini pon dah gayut... kat UMNO/BN nanti ramai Puteri UMNO ... muda-muda belaka.... bodi solid mantap... hahaha... boleh la ganti baru... So ... buat MP PAS selangor yang dok suka pakai songkok tue... elok-elok la lompat parti sekarang nih... buat apa tunggu lagie... hahaha...

Yang MP PAS Kelantan tue... hehehe.. lu nak jadi pensyarah semula kan... hehehe.. jangan riso... UMNO/BN boleh kasi lu jadi pensyarah sambilan balik kat UM ka... UKM ka..USM ka... UPM ka.. semua boleh belaka ... hahaha duit masyuk... hehehe... silap-silap diorang lantik lu jadi NC kat mana-mana IPTA nanti... hahaha....

Wei... kalo lu dua orang dah blah dari PR nanti... sure ramai pengikut lu macam ader la sorang orang besar dalam Penerangan PAS dulu tue yang akan ikut lu kuar dari PAS dan PR .. hehehe.. dier pon tak sabar nak dapat duit banyak nih... yer la.. setakat pakai Proton Waja aper der hal.. nak gak pakai kereta besar... la nih pon dah dapat kereta besar.. nak gak pakai Cayenne... hahaha

So... ini cabaran buat MP PKR, DAP dan PAS yang nak kuar dari parti dan PR... Sila berambus dengan cepat sebelum anda diberambuskan... hahaha

2 comments:

  1. he he he subhanallah, depa ni...
    dengar cerita ir nizar pun sedang dok berkira kira jugak yop. nak lompat jadi bebas.

    manjungmari

    ReplyDelete
  2. Bhai...

    Bior betul... setakat info yang gua ader... bukan Nizar... tapi... hehehe.. ader sorang MP dari Perak gak... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1