Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

31 March 2010

Gua Nak Tanya Nih?

Bhai... gua nak tanya nih.. lu agak-agak la... Hassan Ali ngan Nasharudin Mat Isa nak ker turun bantu apa yang patut dalam kempen di P094 Hulu Selangor tue... kalau kawasan tue yang bertanding nanti orang PKR...

Gua rasa la.. dua-dua mangkuk nih akan paling culas nak mai tolong berkempen... yer la.. Diorang bukannyer ngam ngan PKR ... hehehe... diorang lebih ngam ngan UMNO/BN ... diorang tak usah la nak cover lagie... pekung sudah ramai yang tau.. hahaha

Ader member gua bagitau... Hassan Ali sebolehnya tidak akan mahu digandingkan berceramah ngan Khalid Ibrahim.... Khalid Samad pon dier tak mau gak... so... nih gua nak cadangkan... kalu kita nak tengok betapa retoriknya Hassan Ali tue... apa kata sesapa anjurkan satu sesi ceramah umum di P094 Hulu Selangor nanti yang mengandingkan Hassan Ali ngan salah satu dari dua Khalid nih... hahaha... kita tengok sapa yang lari... hahaha..

UMNO/BN memang dah terdesak... depa dah tak boleh nak guna calon bukan Melayu di P094 Hulu Selangor... pasai kalu letak gak.. sure kalah teruk... Opsyen yang ader.. pastinyer diorang akan letak kuda tua diorang... Muhammad Mohd Taib ... isu rasuah calon tak jadi hal.. ingat tak lagi Isa Samad (Isa Doraemon) yang bertanding di Port Dickson dulu... menang dengan bergaya aper... hahaha...

So.... berbalik kepada soalan gua kat atas tadi... lu agak la... Hassan Ali ngan Nasha aka turun dak bantu apa yang perlu dalam kempen di P094 Hulu Selangor nanti... hahaha... takkan Nasha akan sakit balik kot.. hahaha...

Kalu diorang kempen lebih-lebih nanti... camana geng UG nak dapat kepercayaan UMNO/BN nanti..... susah la nak cari makan... hahaha.. Oh yer... Gua nak tanya satu lagie nih.. Roslan SMS agak-agaknyer ader akan turun bantu ker di P094 nanti... hahaha

4 comments:

  1. bhai... nanti dia turun berkempen la... lu jangan nak tabur pitenah pulak...


    tapi dia berkempen dengan mat sembab la kot....

    ReplyDelete
  2. Hahaha...

    Takkan sampai gitue kot... hahaha... suka la nanti mat sembab tue... hahaha

    ReplyDelete
  3. bro..bila agaknya puak pro ug ni nak melingkup?wa serabut betul la dgn diaorg ni..

    ReplyDelete
  4. Bhai,

    Mana senang nak melingkup puak UG & Kerajaang Perpaduang nih.. makin kuat lagie ader la... sebab ... makin ramai yang dah teruja ngan pangkat, kuasa dan RM .. hehehe

    Kalu ader pompuan plak.. boleh tercabut kopiah dan serban.. hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1