Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 March 2010

Makanlah Duit Haram Ye Zulkifli Nordin Ooi

Makanlah duit haram yer YB (Yang Bangsat) Zulkifli Nordin ooi... lu dah berkhianat dengan rakyat yang mengundi lu kat Parlimen Kulim Bandar Baru pada PRU12 haritue... Lu diundi oleh rakyat... rakyat undi bukan berdasarkan kepada sosok tubuh lu tapi berdasarkan kepada sokongan rakyat buat Alternatif... so sekarang nih lu dsh berkhianat.. kuar dari Pakatan Rakyat... lu konon jadi bebas... bebas aper ker jadahnyer... tapi lu boleh plak makan duit haram elaun Ahli Parlimen tue...

Wei.. jawatan lu tue rakyat yang tentukan.. bukan lu sendiri yang tentukan.. so .. teruskanlah makan duit haram tue.. lu tau dak... seluruh pengundi Parlimen Kulim Bandar Baru yang undi lu itu hari dah haramkan duit elaun Ahli Parlimen lu.. diorang kata lu tak mewakili diorang la nih.. lu dah mewakili golongan bebas.. so lu tak layak nak amik elaun Ahli Parlimen tue..

Kalu lu konon orang yang kuat Islam nyer.. tentu lu dah letak jawatan.. dan tentulah lu takkan makan duit elaun tue.. dah jatuh haram tue lu dapat elaun tapi lu tak buat kerja.. dan tak mewakili pihak yang sepatutnya.. lu sepatutnya adalah wakil kepada undi rosak yang diterima pada PRU12 haritue bagi kawasan Parlimen Kulim Bandar Baru...

So... lu kata lu kuat Islam ...lu pegang hukum ... lu junjung Al Quran... so sekarang nih.. gua cabar lu .... taknak cabar la.. sebab lu memang sohih pengecut punya... jadi.. gua mahu lu letak jawatan Ahli Parlimen Kulim Bandar Baru atas dasar Islam, Hukum dan Al-Quran berkuatkuasa serta merta... jika tidak... makan la lu duit haram.... bagi makan anak bini... elok sangat la tue... konon kuat Islam.... macam pundek la lu nih...

4 comments:

  1. asalamualaikum...awk ni umat islam liberal ker...? hehehe...sopannya ayat awk tu....kalau setakat cakap mcm awk tu tanpa tahu apa tujuan zulkifli nordin buat mcm tu...awk silap...maybe awk ni penyokong fanatik pas...dan kesilapan fanatik pas mcm awk apabila hanya memandang parti tetapi tidak memandang konsep perjuangan pas sebenar. apa yang saya nampak sekarang matlamat pas sekarang telah terlalu jauh menyimpang dan saya percaya pas akan hilang sokongan dari orang islam sendiri. sekarang ni di malaysia tiada lagi parti yang boleh diharapkan untuk memperjuangkn islam dan kepentingan orang melayu.Kalau saudara pemilik blog in hidup di kawan majoriti cina tau lah nasib saudara. contoh di sekinchan selangor sahaja berapa banyak tanah hak milik org melayu yang telah ditukar status kepada pegangan bebas...berapa banyak peniaga melayu yang tertindas...pikir2kan sendiri...sesungguhnya saudara berada ditempat yang selesa dan hanya bergaul dengan bukan islam secara luaran, sebab tu di mana2 tempat islam adalah minoriti, islam dan semangat bangsa terlalu kuat, apapun diharapkan saudar banyakkan bergauldengan org bukan muslim dan menabah pengetahuan saudara melalui pembacaan dan pelbagai maklumat ilmu yang bermanfaat.

    ReplyDelete
  2. Bhai Hazam,

    Hahaha... lu buat lawak ker.. kalu buat lawak... gua terpaksa la gelak kan..kan..kan.. hahahaha..

    Wei... Zul Kulim tue bukan jaga kepentingan Islam tapi kepentingan periuk nasik dier la... hahaha... Kalu dier jaga kepentingan Islam.. sure dier jadi lawyer bagi pihak keluarga Hartina Kamaruddin, Lina Joy dan sebagainya dulu... hahaha... ini tidak... dier cuma jenis kaki tumpang semangkuk jer...

    Eer... lagi satu... lu baca ker artikel gua kat atas tue... gua rasa la.. lu tak baca betul-betul tue... Gua tulis terang lagi jelas.... hahaha...

    Lawak la lu nih.... Awat lu disuruh oleh Zul Kulim ker untuk buat komen nih... Awat tak boleh ka Zul Kulim sendiri yang mari komen .... hahaha...

    Bhai.. tentang tanah milik melayu di Sekinchan tue yang dijadikan pegangan bebas tue... errr... sapa yang kasi... kalu tak orang UMNO yang kasi... itu berlaku zaman UMNO memerintah Selangor la...

    Bhai.. gua asal tinggal kat Tg Tualang Perak.. bandar full cina la woi... Kawasan MCA dan DAP ... hahaha... Bandar Udang Galah yang terkenal tue... siap masuk Astro lagie...

    Oh yer.. satu lagie... nak ingatkan lu... Yang jahanamkan melayu selama hari nih adalah orang melayu sendiri.. tapi dari spesis UMNO/BN .... tak percaya... cuba tengok filem lama "Aku Yang Berhormat" tue.... hahaha...

    Lawak la lu nih... hahaha

    ReplyDelete
  3. salam hazam...
    Saya kurang paham yang saudara katakan tanah rezab melayu yang dekat Sekinchan yang dah jadi pegangan bebas tu siapa yang tukar syarat tu...Apakah MB dan exco kerajaan negeri PR atau BN sebab setahu saya hanya MB dan kerajaan negeri sahaja yang dapat lakukan itu semua kan....

    Harap saudara Hazam dapt jelaskan dengan faktanya sekali seperti berapa luas dan siapakah yang bertanggung jawab di atas kerja2 khianat ini...Sekian,penerangan saudara amat saya hargai...terima kasih.

    ReplyDelete
  4. Wakil rakyat Pas yang gagal pertahankan Islam dan bersenkongkol dengan kufar DAP dan Islam liberal PKR pun boleh dikira makan duit haram jugak. Orang Islam undi Pas untuk perjuangkan Islam bukannya sujud di kaki DAP dan PKR. Semenjak Pas menang banyak kerusi dalam election 2008, Islam bukannya semakin kuat pun kerana pemimpin Pas sanggup gadaikan prinsip hanya untuk menikmati elaun wakil rakyat mereka.

    Tokngah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1