Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 March 2010

Giler Glamer Rupanya Zul Yang Bangang (Zul YB)

Pergh.... memang sumer orang dah sangka dah.... memang sohih giler glamer rupanya Zul Yang Bangang (Zul YB) nih.. hahaha.. nak buat camana... takkan nak biarkan member baik dier siburung Bayan Baru yang dapat lebih highlight berbanding dier...

Sedangkan Zul YB nih lawyer.. jadi patutnyer dier lagi glamer berbanding siburung Bayan Baru (Zahrain YB) yang cuma bisnesman tue.. hahaha...

Kalu siburung Bayan Baru (Zahrain YB) tue dapat liputan meluas dalam akhbar picisan (contoh: Utusan Malaysia, Berita Harian, Metro, Kosmo, Sinar Harian) berhari-hari.... takkan Zul Yang Bangang (Zul YB) tak boleh dapat peluang yang sama... ini semua repo punya pasai...

Yer la... semua pasai nak naikkan saham diri sendiri... hehehe... takper la... janji dier syok.... janji dier gumbira... hahaha... Zul YB nih terkenal dengan cakap berdegar-degar.. tapi tahi sangkut gelegar... hahaha... cekap jer lebih....

Apa-apa pun.. ini semua sudah lawan tokey nih... Ibrahim Ali Al-Kataki mana mau letak muka nih.... orang bawahan semua sudah naik kapla... sudah lawan tokey... mana aci nih...

Takkan Ibrahim Ali Al-Kataki nak biarkan Zul YB dapat kredit dengan mudah dan senang... tentulah dier hangat hati... hahaha... Gua nak tengok biler plak Ibrahim Ali Al-Kataki nak menunjukkan kuasa katak emas dier... hahaha...

Zul Yang Bangang (Zul YB) nih dah makin jauh sesatnya.... hahaha.. tersesat dalam mencari keglameran sendiri... hahaha... dier ingat lagi dier buat macam-macam pendedahan nih.. lagi glamer diri dier... hahaha.. tapi sebenarnya.. jauh "Kenny Rogers" dari Microwave .... hahaha

Meludah kelangit... pastinya akan terkena gak ke muka sendiri... hahaha... tak lama lagi kita boleh lihat apa yang akan terkena kat Zul Yang Bangang nih... Kawan dier siburung Bayan Baru dah kena dah semalam.... hahaha ... memang la giler glamer rupanya Zul Yang Bangang nih....

2 comments:

  1. Ya lah . Mana tahan badut ni tengok katak Bayan Baru dan Raja Katak Pasir Mas sahaja dapat glamour... Siap jack lagi Pok Jib dan Bik Mama .... Kalau dah badut tu tetap lah badut...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1