Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 February 2015

Peringatan Buat Nik Muhammad Zawawi Salleh

Bhai ....

Pertamanya..... Lu jangan ego sangat la .... Jangan terlalu ego.... cukup-cukup lar.... Gua tau la ilmu lu tinggi .. tapi jangan la pandang lekeh ilmu orang lain.... Kalo ilmu lu terlebih tinggi.. patutnya lu boleh la bagi pencerahan lebih detail tentang hukum Qazaf .... Paling kureng pon lu "relate"kan la dengan Kanun Acara Jenayah Syariah (Hudud/Qisas/Ta'azir) yang sedang digubal oleh Kelantan....

Ini tidak... dok perlekehkan orang lain.... macam la lu paling hebat sampaikan dok pelecehkan orang lain dengan kata "budak-budak" jer.... Kalo budak-budak yang ader ilmu sedikit pon ader berani nak terangkan detail pasai Qazaf... aper kejadahnyer lu plak yang dah "tua nak mampus" pon tabrani nak bagi huraian....



Hahaha.... Nampak gayanyer lu bukan level ostad atau ulama.... sebab even Azhar Idrus pon ader berani nak bagi huraian spontan berkaitan dengan isu Qazaf nih.....  kira lu nih lagi machai la dari mana-mana bebudak... hahaha ... Hancus.. Hancuss...

Macam mana la lu boleh dok dalam Majlis Syura Ulama.... buat malu Puak Ulama jer.... Hahaha...

Oh yer.... yang selayaknyer sombong hanyalah Allah Taala ... Tuhan seru sekalian alam..... even Azazil yang lagi tinggi ilmu dier dari lu pon dilaknat Allah Taala pasai sombong.... Aper ... lu nak berkawan ngan Azazil ker???

Aper daaa..

P/S .... Nampaknyer gua terpaksa respek la kat Ustaz Budak (Shamsul Zaman) dan Ustaz Budak-Budak (Wan Ji) la.... sebab ilmu budak dan budak-budak nih nampaknyer lagi tinggi dari lu dan geng Ulama PAS .... hahaha

5 comments:

  1. Salam C++

    Bila buka mulut jer keluar cakap-cakap yang tak cerdik. Buka mulut tak cerdik. Kalau 40 kali keluar tak cerdik, boleh jadi terus bingai.

    ReplyDelete
  2. ada alkisah seorang tua umur 70 tahun dah tak mau solat
    apabila ditanya oleh anaknya jawap orang tua tu dah lama dah solat
    dah jemu
    bahaya ni takut takut kita pun pi jadi macam orang tua ni
    ini adalah kisah benar yang tengah duk jadi

    manusia kadang kadang bila meradang boleh jadi macam bangang

    ReplyDelete
  3. Itulah je yang ustaz perasan ulamak boleh buat! Ilmu ugama ni kalau kita tidak amanah dalam melaksana dan hanya berteori saja maka inilah jadinya. Nak tanya sikit kes tanah wakaf untuk pondok dan gelaran datuk tu apa cerita? Dapat Datuk ni dari mana yek? Orang ugama ni kalau tak amanah dan gila kuasa...dasyattttt... kalau Wan Ji salah.. cubalah engkau jelaskan jangan pandai gelak jek! sebab maklumat tentang qazaf sekarang ni dihujung jari..

    ReplyDelete
  4. woi cipan,tu le dia ulamak otak sontot

    ReplyDelete
  5. puak ni ingat diaorg otomatik masuk syurga kot...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1