Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

10 December 2018

Ada Klasifikasi Lain

Bhai/DeeDee semua...

Semasa melepak sama dengan orang-orang yang berhimpun ..... gua ader tanya beberapa soalan....  Kenapa tak suka sama DAP ...

Walaun kata DAP ni Cina.... Cina agak kurang ajar ... Cina DAP ni tolak RUU355... Cina DAP ni tak suka Undang-Undang Syariah dan Islam.... Cina memang tak boleh percaya.. Cina ni nak amik alik Malaysia .... Cina nak buang Raja dan Sultan.... Jadi patut Cina DAP ni hantar ja balik ke China Komunis...

Gua tanya geng walaun nie... Abis tue macam mana pulak dengan Cina MCA....Kan sama jer Cina MCA .... sama spesis... tolak RUU355 dan Islam jugak...

Walaun kata ... Cina MCA baik... Cina MCA bagoosh... Cina MCA tak tolak Sultan... Cina MCA tak sama macam Cina DAP....

Hahahaha.... terkentut-kentut gua dengar walaun punya komen dan alasan.... Hahahahaha..... Giler taksub siot... mampuih lar.... Walhal Cina MCA pon sama kedarat gak malah lagi teruk dari Cina DAP..... ada pulak klasifikasi lain walaun nih........ Hahaha....

Hahahaha .....  Bangang... Bangang..... agaknya walaun nih semua sudah kena mandrem ka?? Bodoh melantun-lantun.... Bebal bertingkek-tingkek.... Hahahaha

7 comments:

  1. Nmpk sgt menipunya...pegi pun tak huhu...mcm org x tahu haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu admin post bukti bergambar ko nak kata apa?

      Delete
    2. Pos la bhai....jgn kaver pun lak huhu

      Delete
    3. Lagi satu admin bro ctt dah ada pembantu tkg reply ke....hebat....yg emosi sgt nape haha

      Delete
  2. Semua yang ada di bumi itu akan binasa.
    Dan tetap kekal Wajah Tuhanmu yang mempunyai kebesaran dan kemuliaan.

    bukan semua Islam orang kata dap saja biadap
    kalau bab bab hukum Allah
    mca mic gelakan dll sekutunya kapir termasuk malayu pung ada yang benci
    pi tanya kat olang kurang cerdek itulah jawapanya
    penyokong pakatan koin bukan semau cerdek ada jugak yang boddo

    pbb sapa kawai
    bukan yahudi amalika n sekutu kapir
    bila yahudi mengganas kat rakyat palastin
    bila pbb kutok amalika ingkarrr

    depa pung tak ikut arahan pbb
    takkan tm ni nak jadi boddo ikut semua arahan pbb cilaka tu
    dulu ikut arahan britis lani nak ikut lagi arahan
    cukuplah diboddo boddo oleh puak kapir dulu

    ambo kalau di tegur oleh tak dikenali untuk borak borak
    dalam demo atau tempat himpunan atau tazkirah disurau masjid dll bila ada isu isu hangat
    ambo akan layan sambe sentai sekali .....
    'lani tak bole pecaya sangat bnayak s5 dihantar untuk
    kutip maklumat'
    banyak ejen kerajaang bekeliarang
    paktan bn sama saja hancingnya
    kalau bab hukumhukum Allah

    matde tak boleh kutok sangat kali ni pasai demo
    macam era li4mac dulu
    sebab dia temalu pernah ikut demo sebelum pru14
    lagi pung kedudukan dia pung goyanggg

    kerajaang dunia goyahhhh dan akan musnah bila smapai masa

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti bila Allah tanya dah buat dakwah islam ke kpd cina dap tu, agak agak en walaun nak jawap apa

      Delete
  3. betul
    sungguh tak faham mcmana MCA & Gerakan yg terang2 nyatakan tak terima hudud, sokong iCERD & ambil kesempatan utk bolot projek besar negara.

    iskh.... iskh.... iskh....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1