Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 December 2018

Larikkkkkk ....

Bhai/DeeDee semua...

Sekor-sekor dah larik....cabut lari ... Letak jawatan... Bersara awal ... Dan macam-macam lagi alasan yang diberi.... Hahaha... Bukan aper... Ramai yang sudah cuak.., ramai yang sudah kucut tulur ... Ramai yang sudah libang libu.... Hahaha... Malah ramai yang dah terkincit terkucil....

Semua yang dulu sembang besar... Yang dulu cukup mudah nak menghina orang lain yang datang antar proposal atau bagi presentation... Sekarang semua sudah kucut... Hahaha.. Sudah cuak... Semua mahu larikkkkk... 

Hahaha... Padan muka.... Sekor-sekor sudah takut dengan bayang-bayang... Sudah risau kalau SPrM datang menjengah..... Hahahaha... Gua tengah tunggu nak tengok macam mana reaksi Tajuddin Abd Rahman time SPRM panggil suruh mengadap..... Hahahaha.... Felcra masa zaman dier memang banyak cekadak... Memang hancorr... Kuat sangat politiknya... Kuat sangat salahguna kuasa....



Siapa pulak lah lepas nih... Hahahaha.... Gua tengah tunggu satu nama ni naik.... Hahahaha.... Sapa nama tu... Lain artikel gua citer la.... Hahahaha

4 comments:

  1. Sama macam Najib tunggu nak kena pancung. Tapi bagus sikit sebab cepat larik tengkuk.

    Najib dah putus urat merih pun masih nak berkokok lagi.

    ReplyDelete
  2. Rupanya selepas TDM menyerahkan kepimpinan keoada puak2 umno ini...berbagai kebobrokan telah dilakukan puak pengkhianat ini. Berlindung atas nama Melayu dan Islam.

    ReplyDelete
  3. ramai pemuka pm4 jugak dulu
    bila dah gaduh ynag kalah kena tonyoh
    pm22 jugak terlepas
    tak terpalit didunia ni saja
    disana mana mau lari

    penjawat awam lani pakat buat repot
    tapi bukan jaguh
    jaguh adalah orang ynag berani sanggah sang penguasa
    yang buat salah. bukan tunggu penguasa kalah .tak ramai jenih ni
    yangramaijenih jaga telor

    ReplyDelete
  4. bro...off topic jap...

    nak tanya sikit...blogger perak ramai yang dah retire ke? mana alhusseyn & yong suka kuning gi? libang libu sekejap timbul sekejap tenggelam, dia ni bizi cari madu ke? suruh je bini dia cari kan...hohoho...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1