Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 February 2023

Dah Nak Masuk Bulan 3

Bhai/DeeDee semua..

Tak lama lagi dah nak masuk bulan 3 ... bulan Mac.... tapi belanjawan 2023 pun tak diluluskan lagi... adoilah...  sekarang nih sidang Parlimen... patut inilah masa terbaek untuk bentangkan belanjawan 2023 yang dah terlewat nih disebabkan pembubaran Parlimen hari tue...

Nih PM pi Turkiye....

Bila nak bentang??? Takkan tanya pon salah kot??



2 comments:

  1. Aku pun tak faham semua nak kau kritik, bajet bentang pd Jumaat depan 24 feb 2023, apakah salah pergi ziarah mangsa gempa kat Turkiye? Kritik boleh tapi biarlah berfaedah kpd negara dan rakyat. Jgn ikut perangai walaun/pencacai pn. Utamakan kepentingan rakyat dan negara, walaupun kita tak setuju dgn kerajaan perpaduan skrg, ianya jauh lebih baik dari kerajaan tebuk atas jidi/mail bera. Aku pun tak setuju dgn umnobn, gps dll, tapi tak sangup negara huru-hara mcm selepas kerajaan PH 2018 dijatuhkan sbb pengkhianat atuk letak jawatan tanpa serah kuasa kpd Anwar. Tunggu 5 tahun lagi jika mahu tukar kerajaan lagi, pilihlah siapa yg kita suka.

    Abuamir

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro, cipan ni betul semua, pandai semua...seminit dia boleh buat berjuta-juta kerja...tak tido dan cuti...bagi 5 hari dia setel semua benda yang dia pernah cakap...

      ko tengok la, lepas pmx naik, dia lebih low class dari walaun...semua benda dia nak complain...tak menyempat...konon dari agensi la, perisikan la, apa jadah la, info tak tepat aje...

      pasal pandora paper, tak menyempat...tak faham ke pmx dah bagitau untuk tindakan, dia serah pada agensi berkenaan...bising-bising padahal sprm dah start siasatan...adoi..agensi risikan apalah cipan ni...bab vsr ko jangan ungkit, nanti dia bukak thread pasal tu...hati tisu...

      bab menu rahmah pun dia nak complain bagai...sekarang orang boleh dapat beli kat bandar-bandar...kalau ikut cipan dia nak suruh orang bekerja semua gi jalan jauh-jauh cari kedai yang dia cakap tu...waktu rehat sejam ko gi la start keta carik kedai yang dia suggest tu, tengok sempat sampai mana je...

      dia punya complain, kalah walaun...lepas tu merengek kata, tak boleh sentuh pmx sebab supporter anggap maksum...dalam kepala hotak dia ingat semua orang macam dia dengan walaun...pemimpin sendiri kalau salah kitorang tegur, kalau betul kitorang sokong...

      jpj buat digitalisasi, dia complain kata orang tua macamana la apa la...kalau tak tau tanya...agensi sangat...info kelaut...lepas tu hati tisu, tak boleh komen dia...

      apa punya manusia macam ni...

      * samada komen ni tak publish (malu wei...cipan kan mak som) atau lepas ni dia buat thread dengan cerita hati tisu dia (ya ya ya, cipan betul semua...boleh kata kat orang tapi jangan mengata dia)...hahaha...haram jadah...

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1