Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 February 2023

Patutlah Ramai Kengkawan Serang Gua

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha.... dulu depa berkawan ngan gua... masa gua tibai kepimpinan Mahathir Mohamed, Abdullah Ahmad Badawi, Najib Razak, Muhyiddin Yasin dan Ismail Sabri.....

Dan gua tetap konsisten dengan cara gua kritik semua kepimpinan negara... tak kira siapa pun.. selagi mana apa tindakan PM tu tak kosisten dengan apa yang depa cakapkan... atau yang depa janjikan dengan masyarakat sebelum depa menang... malah gua paling menyampah kepimpinan hipokrit... 

Tak kira la waima Dewa Kayangan sekali pun...

Tapi pelik sekarang nih kengkawan gua dah mula serang gua... Hahaha... pasai gua tibai Anwar Ibrahim.... Hahaha.. Lawak siot... Sampai siap jadikan gua musuh depa nombor satu... numerp uno... hahahaha

Betul-betul spesis penjilat dan pentaksub depa nih.... dulu apa yang depa tak katakan dengan walaun dan macai.... semua kecaman ader... penjilat la.. pentaksub la... takder otak la....  Hahaha...

Sekarang semua berbalik kat depa pulak... tambah-tambah yang dah dapat jawatan dalam J-KOM .... hahahaha.. gaji pulak besar.... hahaha... ader sampai RM16 ribu sebulan katanya.... (pengakuan bos J-KOM lagi tue) ... hahaha


Jabatan Komunikasi Komuniti (J-Kom) yang ada sekarang bukanlah alat politik untuk kepentingan pihak tertentu saja, kata ketua pengarahnya Mohammad Agus Yusoff.

Sebaliknya kata Mohammad Agus ia merupakan alat untuk kerajaan menyampaikan wawasan Malaysia Madani yang digagaskan oleh Perdana Menteri Anwar Ibrahim.

Sementara itu Mohammad Agus juga menyatakan bekas calon PH untuk kerusi DUN Apam Putra di Rantau Panjang, Sham Ghaz, kini menjadi timbalannya di agensi tersebut.

Tambahnya, Sham - atau nama sebenarnya Mohd Hisyamuddin Ghazali - tidak menerima gaji sehingga RM50,000 seperti dakwaan sesetengah pihak yang tidak senang dengan mereka.

"Syam Ghaz adalah timbalan saya. Gaji dan elaunnya tidak sampai pun satu per tiga daripada jumlah RM50,000 yang disebutkan," katanya.

6 comments:

  1. Nak tibai orang berpada-padalah bhai..
    Jangan nampak sangat kita saja yang betul.. orang lain semua tak betul..
    Ada masa kita kena berhemah dan berhikmah.

    ReplyDelete
  2. Gua pulak lain. Dulu gua kecam madey, Abdullah badawi, najib, muiden, mael Sabri tapi sekarang gua sapot abis dorang. Dulu gua jugak yg sapot parti bulan sekarang gua naik menyampah pulak. The only constant is change. How true.

    ReplyDelete
  3. Korang perasan tak zaman DSAI sekarang?

    X dengar langsung isu mamat2 politik berebut jawatan ceo atau pengarah glc dll.

    Zaman pn dlu tiap hari dengar rebut jawatan sesama pas, bn dan bersatu. Gaji luluh ribu walaun makan duit kwsp sendiri.

    DSAI hebat naknkeluarkannrakyat dari rasuah.

    ReplyDelete
  4. Tipikal kelantanese akan lantik kelantanese jadi timbalan. Teman agak hormat pada prof tapi teman masih skeptikal sifat assobiah orang kelantan walau macamana warak nya.

    ReplyDelete
  5. Tipikal kelantanese akan lantik kelantanese jadi timbalan. Teman agak hormat pada prof tapi teman masih skeptikal sifat assobiah orang kelantan walau macamana warak nya.

    ReplyDelete
  6. Gua rasa lu bodoh banyak tu sebab kawan pun lari.Kena fikir le jgn jadi bodoh .

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1