Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 February 2010

Ada Yang Dah Mengelejat Kepanasan

Hahaha.... sori la bhai... gua buat lu orang semua tertunggu-tunggu artikel gua selanjutnya... semua call dan sms gua nak tau nama Ahli Parlimen PAS yang dijangka belot... hahaha... takper itu semua nanti dulu... tapi dalam pada tue.. ader yang dah mengelejat kepanasan...

Biler gua tulis tentang Ahli Parlimen PAS belot baru-baru nie.. gua bagi info berkias tue... ianya tak semestinya hanya Ahli Parlimen PAS .. tapi... hehehe.... termasuklah pimpinan PAS disegenap peringkat... Ahli Parlimen PAS tue memang dah ader lebih dari 4 orang yang kepingin nak kuar dari PAS dan join UMNO... ini dinyatakan sendiri oleh mereka secara sedar atau separuh sedar kepada informan gua.. hahaha..

Apa-apa pun... kalu ikut senarai yang ader.. memang ramai... Ahli Parlimen... ADUN... Pimpinan atasan... dan ramai lagie... alasan diorang.. macam-macam... kekadang tue nak tergelak jugak dengar alasan dari mulut diorang tue yang pada gua memang lawak... alasan yang lebih menjurus kepada isu wang.. duit... ongkos... money.... hahaha....

Kepada yang dah lama nak melompat tue... ini nasihat gua pada diorang... lompat lah cepat... tak payah la nak tipu diri sendiri dan orang lain... lu punya hati sudah dalam UMNO/BN .... takkan nak suruh gua bagitau kat UMNO supaya terima lu orang... hahaha... memang la gua ader informan dalam UMNO... tapi hahaha... gua masih wala' ngan PAS nih... hahaha... (sure Pak Bakaq Penarik Beca gelak besar biler baca apa yang gua tulis nih.... haha.... wala' ... wala')

Okeh la....

Kalu baru-baru nih Pesuruhjaya PAS Wilayah Persekutuan boleh hilang tetiba.. pastue muncul balik... macam kena sorok ngan hantu kopek tue... takkan Pesuruhjaya PAS Selangor tak boleh hilang gak.... hahaha.... Dan tentunya Pesuruhjaya PAS Terengganu pon jugak boleh hilang biler-biler masa disorok oleh hantu kopek... hahaha.... cuba kita tanya ... apasal diorang boleh ilang.... takkan zaman Millennium nih hantu kopek masih ader lagie... hahaha

Hantu kopek nieh... hebat.. dulu-dulu masa gua kecik.. ader la orang tua cakap jangan kuar malam... nanti kena sorok dengan hantu kopek... hahahaha...

Bhai... hal-hal MIA (Missing In Action) nih.. dah dah tengok banyak kali dah... hahaha.... ramai dah... so.... adakah kita perlu berwaspada... pada gua la.. tak perlu pon.., dah diorang nak kuar.... kuar la... lagi cepat kuar lagi bagoosh.... hahahaha...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1