Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

17 February 2010

Biar Zulkifli Nordin Bangang Seorang

Bhai... Zulkifli Nordin tue memang spesis "dedalu" .. cukup bangsat spesis nih... Sekarang nie dier sedang membangangkan dirinya sendiri... biar Zulkifli Nordin bangang seorang diri dier ... kita jangan ikut kebangangan dier...

Dier rasa dier best... sedangkan dier nie nothing... nobody.. cuba cek berapa banyak kes yang dier dah menang... kalu tak pernah menang... itu lawyer kangkung namanyer... hahaha.... tak boleh pakai punya lawyer... lawyer buruk... hahaha..

Sekarang nie satu Kulim dan Bandar Baru tak suka kat dier... orang kat Lunas pon menyampah.. itu tak masuk orang Sg Petani dan Sidam...

So... mamat nie sengaja buat macam hero tamil nie bukan pasai apa... supaya nampak dek UMNO yang dier nie power... lantang dan berani membantai PAS... errr... kat blog dier dok citer Ayat Quran jer... hehehe... gua nak tanya dier nih... tafsir dah abis ker.... Bukan aper... dier nie skolah mubaligh gak... samer macam gua.. so for sure dua kali lima jer ilmu agama ngan gua... hahaha...

Setakat dier blajar undang-undang tue.... hek eleh... takder la plak gua rasa dier hebat sangat berbanding gua... okey ler.. dier ader degree dalam law... gua plak ader kelulusan dalam engineering dan komputer... so... kira tak jauh sangat la... dalam law takder blaja matematik... dalam engineering... giler punya matematik... hahahaha..

So.... nampak sangat apa yang dier buat sekarang nie lebih mementingkan diri dier sendiri... dan bukannya rakyat yang melantik dirinya... so kira dier syok sendiri... nak tanya kat dier... errr.. kalu takder la orang PR yang pangkah kertas undi dier dulu... ader tak orang UMNO/BN yang akan undi dier.... hahaha....

Inilah satu contoh "DEDALU" atau "PARASIT" atau "IKAN REMORA" ... tak boleh pakai punya worang.... bangsat tul...

Baca Sini : YB (Yang Bangang @ Yang Bangsat) Zulkifli Nordin

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1