Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 February 2010

So ... Apa Cerita Lagi

So ... Apa cerita lagi... hahaha... suda tamat.. finish .. stop .. period ... hahaha..

Semalam selepas gua bagitau kengkawan rapat ngan gua sejam sebelum keputusan Mahkamah (Kes Nizar Lawan Zambry) mengenai keputusan yang gua dah dapat pukul 10.30 malam 8 Februari 2010 .. berduyun-duyun SMS dan CALL silih berganti... semua nak tau.. camana gua dapat info awal....

Hahaha... sori la bhai.. takkan gua nak dedahkan sumber gua... hahaha...

Semua tue gua tak dapat nak kasi... tapi nieh.. setelah berbincang dengan beberapa sumber sohih gua... hehehe... gua nak citer satu perkara lagie.... hahaha... tentang aper ... hehehehe... tentang perancangan... ini pendedahan bhai... pendedahan...

Okeh ler... straight to the point... hehehe..

Duluan kes (precedence) yang telah Mahkamah Persekutuan buat semalam tue sebenarnya bukanlah untuk meleraikan kekusutan yang berlaku... malah menambahkan lagi kekusutan kepada peringkat yang lebih teruk dan bahaya.. Hakim sepatutnya tidak menyebelahi mana-mana pihak (Nizar mahupun Zambry) dengan tidak mengumumkan Zambry menjadi MB Perak... sebaiknya Hakim memutuskan bahawa satu pilihanraya semua wajar dilakukan untuk mengesahkan majoriti dalam DUN.... tapi .. biasa la.. Hakim sudah terkhilaf dalam penghakiman setebal 5 muka lebih tue... hahaha..

So... apa cerita lagi

1. Selepas ini UMNO/BN akan menggunakan taktik dan teknik yang ada untuk menguasai negeri-negeri yang dikuasai oleh PR dalam tempoh masa kurang dari 3 bulan... hehehe... Negeri yang akan tersungkur dahulu dengan ramai ADUN yang akan melompat dan menyokong BN adalah..... jeng .. jeng ... jeng.... Negeri Kedah Darul Aman.... (takder hal kalu lu orang nak sangkal... tapi pada gua... sori la.. Azizan Razak tue dah kira nyawa ikan dah jadi MB Kedah)....

2. Kedah akan jatuh ketangan BN seawal bulan April 2010 .. hehehe.. sapa yang melompat... lu cari la sendiri.. info gua kata... orang yang paling rapat ngan Azizan Razak nie la yang akan belot dulu... hahaha..

3. Selepas Kedah.... BN akan taji pulak Selangor... hahaha... ramai ahli PKR yang bersedia nak melompat nih... Last skali adalah Pulau Pinang ... (PPMP = Pulau Pinang Mamak Punya... hahaha)....

4. Itu semua cerita kecik jer... hahaha... tapi nie ha.. cerita tahap mega yang gua dapat.... hahahaha.... Setelah semua negeri kembali kepada BN .... maka nyawa politik Ahmad Said (MB Terengganu) pulak akan sayonara .... Idris Jusoh akan gunakan taktik yang sama untuk jatuhkan Ahmad Said .... Muhyiddin Yassin dah beberapa kali buat perjumpaan rahsia ngan Idris Jusoh nih... hahaha... mintak dier tunggu dulu sampai negeri lain dah balik kepada BN... hahaha

5. Ini lagi blockbuster... hahaha... Ahli Parlimen PR pulak akan ramai melompat menjadi bebas dan mengisytiharkan menyokong BN sehingga BN mendapat majoriti mudah dalam Parlimen.. dengan ini... mudah la semua urusan Parlimen dapat dijalankan dan rang undang-undang diluluskan sebulat suara... hahaha... So .. Ahli Parlimen yang akan melompat kali nie bukan sajer dari PKR dan DAP.... tapi ramai gak dari PAS..... hahahaha... PAS negeri mana aa.... sori bhai.. takkan gua nak bagitau awal-awal... kasi saspen la skit... nak tau... lu tunggu artikel gua yang akan datang.... hahaha..

Lepas nih.. korang yang rasa nak membuat perubahan pada pilihanraya umum akan datang (PRU13) boleh lupakan saja niat tue... hahaha... sebab.. jangan terkejut kalu PM dapat menggunakan kuasa yang ada untuk membuat perubahan dalam perlembagaan yang memungkinkan tiada pilihanraya umum lagi selepas ini... hahaha...

Lu ingat BN ada brani ka nak hadapi PRU13... jangan mimpi la bhai...

Bacaan : Usul supaya SPR dibubarkan

3 comments:

  1. perh.biar betik.ini super blockbuster punya isu neh.takpe takpe,Malaysia Boleh,seme benda "boleh" asal kan ngko ada kuasa dan wang..beli,umpan dan apa sajelah selagi Tuhan bagi napas ni..

    ReplyDelete
  2. gua penah terpikir masa Najib memula nk naik jadi PM,bahawa Malaysia ni mungkin jadi sistem pemerintahan diktator,presiden bla bla,maybe fakta lu ni berasas.Bhai,lu ada masa turun la ktn,ngeteh..ahaha

    ReplyDelete
  3. Bhai Restless,

    Ini bukan sajer blockbuster.. tapi Sivaji The Boss... hahaha... hero dier Rajinikhant ... hahaha

    lu kat ktn jer... lerr... awat la dekat sangat.. hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1