Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 February 2010

Eee... Takutnya Dengan Ugutan Hishamuddin

Biler Menteri Dalam Negeri (Hishamuddin Hussein) ugut macam-macam ... memang la patut rakyat takut... yer la... sebabnya.. kebanyakan menteri-menteri nih buat ugutan bukan pakai otak.. tapi pakai hati.. hati kalu sudah warna hitam, dengki dan benci.. sure la busuk hati punya.. hahaha...

Sekarang nih Hishamuddin Hussein ugut nak guna KDN, SKMM, PDRM dan macam-macam lagie untuk takutkan blogger... hahaha.... Pada gua la... blogger Pro PR maner ader yang timbulkan isu perkauman... yang selalu timbulkan isu perkauman cuma blogger Pro UMNO/BN macam ParpuKari, PapaGomo, Mahaguru59 dan lain-lain lagie... hahaha..

So .. kalu la blogger Pro PR kena tangkap ... sure bukan atas sebab isu perkauman, isu sensitif agama & raja .. tapi semua atas sebab isu UMNO/BN tak suka artikel blogger tue... hahaha.... diorang nih pengecut... kalu ader brani.. bawak la fakta sanggah artikel blogger Pro PR...

Ugut-ugut cara macam nih cuma boleh pakai pada zaman dulu jer... zaman Hang Tuah tue.... boleh la.. zaman Generasi X dan Y nih... mana boleh pakai...

Blogger PR tak perlu bawak isu perkauman dan agama pon dah boleh menulis artikel beribu-ribu setiap jam... cukup jer dengan isu rasuah, salahguna kuasa, songlap, kroni, tender dan sebagainya sebagai peluru untuk bantai UMNO/BN .... tak perlu isu perkauman dan agama pon... hahaha....

Blogger UMNO/BN kalu nak tulis lain tak pandai... melainkan bab perkauman... agama dan raja jer.... itu jer la yang diorang pandai... sebab kebanyakan blogger UMNO/BN nie bengap skit... kurang membaca... takder semangat investigative skit... harap guna isu yang Media Elektronik kasi kecoh jer.. selebih dari tue... hancuss.... hahaha...

Kita amik contoh blogger tersohor UMNO/BN iaitu ParpuKari. Dalam 10 artikel yang ParpuKari tulis... 9.7 daripadanyer cuma berlegar kat isu perkauman, agama dan raja... kalu ader cerita yang berkait dengan penyelidikan dan siasatan... cuma ader 0.3 jer la... hahaha... pasai tue la gua kata dier tue bengap... hahaha..

That's why la kalu KDN nak sangat pantau blogger nih.... pantau dulu ParpuKari and the gang... hahahaha... kalu KDN tak berani nak pantau ParpuKari.... hahaha... pergi la bersunat dulu... hahaha....

so... Eee... Takutnya Dengan Ugutan Hishamuddin .... hahaha

2 comments:

  1. parpukari kena hantaq blk india..samseng sangat duk m'sia...dengan ugutan hisham ayuh rakan blogger terus hentam kerajaan dengan semangat baru tumbangkan gerombolan..wakakakaka apa yang aku merapu entak ler..

    ReplyDelete
  2. Bhai MalasMenulis,

    ParpuKari tue mana boleh balik India... kalau kat Sri Lanka lagilah tak boleh.... dier wanted kat sana.... dier tue ahli pengganas ASSAM dan LTTE tue... dulu Samy Tarak Velu yang bawak dier masuk Malaysia...

    Cuba ko cek kat senarai ahli pengganas ASSAM & LTTE ... rasanyer nama dier ader lagie...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1