Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 February 2010

Meleleh Air Liur Diorang

Kampung Baru (Kg Baru) adalah satu-satunya kawasan tanah milik melayu yang mempunyai nilai hartanah setinggi RM3000 sekaki persegi... Malah nilaian sebenarnya mungkin jauh dari itu. Inilah yang menyebabkan meleleh air liur orang melayu UMNO/BN nih... kenapa gua kata orang melayu UMNO/BN .... sebab orang melayu UMNO/BN la yang selalu dok cari jalan nak kaya cepat dengan jual aset melayu... cam sial jer...

Semenjak kita merdeka.... berapa banyak tanah rezab melayu, tanah pertanian melayu, tanah adat orang asal yang telah dirembat dan ditukar kepada milikan orang lain... Dah lebih 50 tahun orang Melayu kena tipu pasai tanah nih... begitu gak dengan orang Asal (Orang Asli)... berapa ratus hektar dah tanah adat orang asal yang disonglap...

Semua ini berlaku oleh kerana Melayu UMNO/BN yang tamak haloba yang pentingkan diri sendiri serta kroni mereka tanpa memikirkan tentang tanah air mereka... Yang menjual negara ini pun orang UMNO/BN ... kalu lu nak tau.. cuba cek sapa yang terlibat dalam projek haram jual pasir ker Singapura tue... sohih orang UMNO/BN tue...

Kg Baru nie memang best... kawasan segitiga emas... sebab tue la meleleh air liur diorang biler tahu berapa yang boleh diorang makan kalu Kg Baru dapat dijual.... Orang UMNO/BN nie bukan boleh kira... kalu telor diorang tue diorang boleh jual... dah lama dah diorang jual.... anak bini mak bapak pon diorang jual ... jadi aper ader hal diorang nak jual Kg Baru... tak kesah pon...

Singapura diorang jual... Pulau Batu Puteh pon diorang jual ... maruah diri dah lama dah diorang jual....

Jadi... buat orang Kg Baru... jangan la terpedaya dengan janji manis Najib Tun Razak nih.... nanti tak pasai-pasai kena jual nanti..

# update:

Pergh... orang Kg Baru dijanjikan RM4 juta tue... murah sangat la... itu Nong Chik dah jadi balachi jual tanah ker... cam siot jer... udah-udah ler tue... jangan la tipu Melayu....

2 comments:

  1. bhai..
    kat johor pn sama teruk bhai.. tanah org kampung seme dh dirembat.. puak2 UMNO la dalangnya.. jual bkn utk org mlayu tp cina.. yg best, xde kuar tv punye..

    ReplyDelete
  2. - wa stuju beb, mmg umno trliur mcm anjing nmpak tulang bile nmpak kg baru nie..paper smalam kate nilai kg baru 4 bilion tue pun sbb amik hrga rm 350 1 kaki persegi, pdahal dekat ngan klcc yg hrga tanah cecah 3k 1 kaki prsegi..umno mmg anjing!!!

    -konon nk bgunkan kg baru, nti dibinanya, kondo2 600k ke atas, kedai2 komersial 900k ke atas, sape yg mampu beli?..org melayu?..bull shit!!..umno untung atas angin jer..mcm sial, pdahal tue je yg tgl kg melayu kat tgh2 kl nie..kg dato senu, sentul dah nk rata, kg berembang licin abis , dah naik kondo..

    -pd pnduduk2 kg baru, kalu btul umno nk sgt byar, mtk permintaan yg tggi2, cthnya setiap org dpt 777 juta, rumah banglo 7 buah, keta merc n bmw 7 buah, lot kdai komersial 7 buah, tanah pertanian n komersial 70 ekar sume aset nie dikecualikan cukai..prmintaan lain korang tmbah ar sndri..pastu tgk umno snggup ke tak..hahahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1