Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 February 2010

Ahli Parlimen PAS Belot?

Artikel yang gua tulis kali nie memang panas... Yer la... mana taknyer... tajuknya pon dah cukup menggambarkan isi kandungan artikel. Siapa Ahli Parlimen PAS yang akan belot? Ramai yang dah bertanya ngan gua bab ini... tapi yer la.. pasai thiqah dan wala' ... hehehe gua belum nak publish nama.

Ader yang kutuk gua kata macam-macam... tuduhan dan ugutan melalui SMS dan telefon jangan cerita la.. dah tak larat nak layan... hahaha.. tapi takper... sebelum nanah ini menjadi barah... baik gua buat kimoterapi.. hahaha... pangkah awal-awal...

Okeh... untuk yang skeptik pada gua siap kata mana mungkin Ahli Parlimen PAS belot... hahaha... korang jangan la lupa fakta sejarah.. sejarah ader tertulis bahawa ader ramai orang PAS belot masuk UMNO... jangan plak korang lupa kat Asri Muda ... itu pimpinan besar tue... ader sorang lagie.. Nakhaie Ahmad... sama gak... ini kaji bukak kitab nih... itu pon boleh terpesong pendirian ... dari PAS masuk ke UMNO... walaupun diorang tau UMNO tue macam taik... hahaha...

Apalah sangat dengan seekor dua (sebenarnya lebih dari 4 orang) pimpinan PAS yang nampak macam seronok nak join UMNO nih... hahaha... geng-geng nih... baca kitab pon tak abis.. hahaha... jadi tentu lebih mudah dioang nih nak belot... hahaha...

Ahli Parlimen PKR dah belot ... itu Zahrain Hashim .. itu baru sorang... kalu ikut maklumat gua... ader lebih 10 orang Ahli Parlimen akan belot... Zulkifli Nordin rasanyer tak lama lagi akan belot... hahaha... mangkuk nie memang spesis "dedalu" jer.. hahaha...

Ahli Parlimen PKR memang ramai yang akan belot.. Lepas itu akan diikut oleh Ahli Parlimen DAP ... tapi... yang best tue... ader 2 orang Ahli Parlimen PAS di Selangor akan masuk UMNO ... dan ader 1 orang Ahli Parlimen PAS dari Kelantan akan join UMNO dan diikuti dengan sorang lagi dari Kedah...

Tapi gua tak terkejut kalu ader gak Ahli Parlimen PAS belot dari negeri-negeri seperti Terengganu dan Pahang... duit bhai.. sapa boleh tolak... hahaha...

6 comments:

  1. uyoo.. biar betul bhai.. isu hangat berapi ni.. haha.. mnanti siapa yg si belot ni..

    ReplyDelete
  2. kalau ya pun, bagi la klu sikit-sikit. tak la sakit kepala kami nak cari sapa dari 23 orang MP PAS tu. tengok semua ok saja.

    ReplyDelete
  3. kalau dari trg hadi le, nior betul, ni mcm fitnah je, lu kalau nak fitnah pi blajar dgn alhusseyn, teluk bakong online, biasa ayat yg macam tulang besi pakai, tak nak dedahkan kerana terlampau panas, yg sebenar tipu, auta dan fitnah je lu ni, saja nak bagi hit blog naik, alah tektik lama msk pakai dulu lagi dah

    ReplyDelete
  4. Aku jawab mudah je besar punye:
    PEMBERSIHAN

    ReplyDelete
  5. ho ho ho...saspens,thriller,blockbuster,kalah adnan sempit neh..jeng jeng jeng...kita tungguuuuu...lagi saspens jadi lebih fakap!!hu hu hu

    ReplyDelete
  6. Bhai....

    Sabo.. sabo... tak lari gunung dikejar... gua tak payah nak tulis nama diorang pon... sekor demi sekor yang akan menonjolkan diri mereka sendiri... hahaha...

    Apa-apa pun.. kalu diorang nih masih tegar dok nak jadi antu dalam PR ... surely gua publish nama... hahaha...

    Orang penting bhai yang mengelejat nak kuar tue... masyuk.... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1