Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 June 2013

Cukup Terbakor

Bhai dan DeeDee sekalian... Minggu lepas ... Masa gua bawak gua punya "kapchai" ... Tetiba jer ternampak satu rider datang henjut dari belakang dan terus berhenti kat depan gua... Masa tue gua berhenti kat persimpangan lampu trafik...

Pergh... Kawasaki Ninja 250R tue... Warna hijau lagie... Cuma yang tak tahannyer ... Yang buat gua cukup terbakor ... apabila... yang bawak motor tue aderlah awek...  Pergh... cayalah.. hebat.... dasat...

Siap pakai tudung dan kasut warna pink... Hahaha... Terbakor gua.... cuma yang lawak tue... Dier terpaksa berjengket... Pasai kaki tak sampai jejak jalan.... Hahaha

Takder pakai jaket dan helmet fullface pon... glove pon takder.... Hahaha...  Gua terus berundur skit kat belakang ... Pasai "kapchai" gua cuma 1100cc jer... Ooooppps silap... 110cc jer.... Hahaha...

Lupa yang gua punya motor superbike Honda CBR 600 F2 dulu sudah lama hilang kena curi... Tahun 1999 dulu di Seksyen 7 Shah Alam....  Gua ingat gua bawak superbike... Boleh la ngusha awek tue... Tapi pasai bawak kapchai... Sendiri mau ingat lar.... Hahaha

Aper pon... Kalo ader sesapa kenal awek nih... Kirim salam gua kat dier aaa... Hahaha

8 comments:

  1. Bhai,gua rasa2 awek ni akan tukar pada er6 apabila dia dah mahir dgn ninja dia tu...Gua sokong artikel lu ni...Bagi release tension...hahahah

    ReplyDelete
  2. hahaha...tarbakor jgn tak terbakor..
    awek canggih tu!!!!

    ReplyDelete
  3. Kaki kencing jugaklu ni kan bhai..nampak sngt giler femes..pic ni dh lama ada kt fb...hahahaa...bai...bai..

    ReplyDelete
  4. lu ingat itu awek solang ka ada ninja 250..? wa pun mau oder satu ma...tapi wa ingat mau oder itu HD loh. mau kasi itu awek jeling manje sama wa. tapi wa tunggu dulu itu kera+jaan kasi tulun moto easy rider punya halge 50% loh...hwahwa

    ReplyDelete
  5. Bhai C++,

    pic ni lu ambik sendiri ka, atau lu cilok dari mamat yang mengaku raja nusantara... gua pernah lihat pic ni kat dia punya FB...

    Bhai, bukan ke lu naik Rabitt, hari tu wa nampak macam lu kat jalan pudu...hahaha



    ReplyDelete
  6. Bhai/DeeDee sekalian...

    Biar betul gambar nih dah ader dalan FB... sebab yang ini gua amik sendiri kat Kuantan... errr... aderkah awek yang samer... atau......

    Ntah lar... gua bukannyer ader FB akaun atas nama C++.. kalu gua ader... dah lama gua linkkan FB ngan blog nih... baru la banyak skit trafik masuk... Hahaha

    ReplyDelete
  7. Dah lama ke? Rasanya nampak kat Facebook baru ni ajer.. bedasarkan image search diterbitkan dari facebook "Only in Malaysia"

    Perempuan bermotor besar lama dah guna nampak bawak laju tu biasa
    bahkan yang awek pink excdent pun gua pernah juga nampak.. kesian..

    Biasa awek naik scooter besar.. bawak motor camni jarang sebab susah woo nak balance.. lagi kakiterjingkit2 tu..

    dah tau tak pakai baju keselamatan pulak kalau jatuh sayang woo kulit yang licin mulus calar balar.. :)

    ReplyDelete
  8. Bhai C++,

    Betul la bhai, gua pasti gua dah ushar gambaq ni dalam FB raja nusantara... sebijon...exact picture... maybe depa gagau lu punya pic kot kat mana-mana...kalau lu boleh post couple pic masa lu shoot pic awek ni kan bagus...takkan lu shoot 1 pic je kan...hahaha... angle lain wajib ada, mustahil tiada, harus mangkin...

    C++ takde FB ke bhai, lu tak nak buat ke...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1