Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 June 2013

Selamat Tinggal Pakatan Rakyat

Bhai..... ader banyak benda yang gua nampak mengarut tentang Pakatan Rakyat...  Antara banyak-banyak benda yang mengarut.... yang paling ketara aderlah ketidaksepakatan dalam isu-isu yang berbangkit.... sorang kata A... sorang kata B... dan sorang lagi kejap A.. kejap B.... malah... ader kes yang sorang lagi kata C ....

Masing-masing nak tunjuk dominan... masing-masing perasan yang diorang mendapat sokongan rakyat..... Hampeh aaaa... srupa tabley pakai....

Sebelum gua sambung cerita... nih gua nak bagitau pecahan pengundi didalam Malaysia.... 30% pengundi adalah totok BN.... 30% lagi pengundi aderlah totok PAS, DAP, PKR ..... manakalah 40% lagi pengundi aderlah pengundi atas pagar.... yup.. memang atas pagar.... tak sided mana-mana...

Okeh... kiter sambung balik..... sebab masing-masing parti PAS, PKR dan DAP nak tunjuk dominan... diorang perasan yang diorang telah mendapat sokongan dari 40% pengundi atas pagar... atas dasar mahukan perubahan didalam sistem berpolitik di Malaysia.... Same goes to BN... diorang assume yang diorang jugak dapat sokongan 40% dari pengundi atas pagar...

Walhalnyer... pengundi atas pagar nih... sekadar tengok... aderkah Pakatan Rakyat (PAS, DAP, PKR) nih betul-betul sebuah pakatan... dan betul-betul mesra rakyat... 40% pengundi nih bukanlah semuanya ABU (Asalkan Bukan UMNO) atau ABCD (Asal Bukan Cap Dacing) tapi majoriti aderlah kearah itu...

Sebab itulah pada PRU13 dulu.... yang menjadikan Pakatan Rakyat menang undi popular aderlah kerana 40% pengundi ini berasa yang Pakatan Rakyat boleh menjadi teraju.... boleh membuat perubahan.... tapi rupanya 40% pengundi nih yang telah mengundi Pakatan Rakyat melalui undi popular telah tertipu...

Tertipu dengan mainan PAS ... tertipu dengan mainan DAP .... tertipu dengan mainan PKR......

(kena tipu dengan banyak perkara... kalu nak tuliskan kat sini... tak larat nak tulis... panjang betul senarainya)... BN memanglah kaki penipu rakyat.... tapi PR pon samer gak dah belajar menipu rakyat.... pening aaa...

Yang pasti... bukan sajer gua.... tapi ramai lagi yang duduk dalam 40% (mungkin akan bertambah bilangannya biler menghampiri PRU14 nanti) pastinya akan berasa tidak lagi mahu ditipu oleh Pakatan Rakyat mahupun Barisan Nasional.... sori... kena tipu cuma sekali jer....

Maaf kata.... selagi Pakatan Rakyat berterusan menipu para pengundi yang telah mengundi dan memberikan undi popular kepada mereka.... selagi itulah gua tidak nampak relevannya Pakatan Rakyat diberikan sokongan pada PRU14.... buang masa jer.... perangai celaka BN pon dah merasuk PR..... So... selamat tinggal Pakatan Rakyat...

Kalu lu orang rajin baca blog gua.... gua akan terbitkan satu demi satu penipuan Pakatan Rakyat terhadap para pengundi yang telah memberikan undi popular kepada PR..... tunggu jer la... 5 tahun bhai... ader banyak masa.... nanti gua akan storykan pengkhianatan PR terhadap sokongan pengundi...

12 comments:

  1. Assalamualaikum semua,

    Mulakan perniagaan dengan menjual atau membeli

    serta iklankan produk dan perniagaan anda di laman web
    www.produkmuslim.info

    Ekonomi teguh ummah kuat sokongan anda amat dihargai

    Terima kasih

    ReplyDelete
  2. Jom Bhai c+++
    Kita jadi blogger rakyat tk berparti mulai skrg sampai pru14 bermula di Janda Baik.Dh ramai gak bloggers pro umno yg dh setuju nk join.Amacam kita main bola api betul betul kali ini

    ReplyDelete
  3. 3:3:4 dulu! sekarang dah 2:2:6 la bhai! errr.. wa masuk yg 6. hahaha

    ReplyDelete
  4. Gua nak berhijrah luar negara... selamat tinggal semua... selamat tinggal politik kotor Malaysia dan selamat tinggal dunia blog bergoblog nih...

    ReplyDelete
  5. Aduss semua pakat nak blah ini apasal?
    Termasuk SIFU gua ISA ni?

    ReplyDelete
  6. Bhai Azmi APA...
    Event biler mau buat??? Nanti gua antar wakil mari... hahaha

    Bhai Chor Sniper...
    A'ah... sudah 2:2:6 lar... hahaha... gua pon dah join 6 tue gak..

    Bhai ISA...
    Lu mana boleh pigi luar negara... Paspot lu Bangla sudah guna lar.... hahaha

    Bhai Azmi APA...
    Hahaha... stendet la.... kalu dah sekor-sekor pentingkan duit, kuasa dan pangkat... bukannyer rakyat... buat aper mau bekap lagie... hahaha

    ReplyDelete
  7. Bhai's...

    Puak yang 6 takkan lari dengan 2:2, dah la jadi majoriti tapi masih dok kena kencing dalam telinga... kan akar yang menentukan pucuk... teruskan wahai blogger's yang kuat dan kental semangatnya... yang takde telur boleh lari...di alam siber serta di atas tanah masih ada golongan yang sedikit yang menyeru kepada kebaikan...cuma kena bijaksana...

    ReplyDelete
  8. Bhai's...

    sebelum gua lupa... RPK dah try buat golongan 6 tapi kantoi... dia panggil third wave tapi tak dapat sokongan... dulu la... maybe dia dapat cover golongan atas tapi tertinggal dahan dan akar...

    Bhai C++,

    mamat tu pun bukan org lain bhai... fully trained juga... second batch lagi tu...dont worry bhai... kalu lu org sanggup bersatu... kerja tak kira waktu tau malam... dalam atau luar... gua yakin dengan IZINNYA... lu olang boeh bagi impact... we cannot change people attitude but we can impart changes...

    ReplyDelete
  9. Betoi apa yg hang kata....Pengundi atas pagaq kena tipu dgn PR.

    ReplyDelete
  10. 'kun fa yakunn'..

    yg akan trjd pasti trjd..trjd!
    you can't see the FORCE..but,
    but..the FORCE keep on coming..
    its coming from WITHIN..
    within YOUNG an energetic ONE!

    d'ONE that money/power can BUY
    d'ONE who has NO personal intrest!
    NO personal intrest at ALL!! cos,
    their ONLY intrest r TRUTH n JUST..

    rmmber..GOD is from within not from without!

    you can FEEL it..
    even you can see it NOW!

    untill all you guys FATIGUE/lost..
    then only..HE shows HIS true power!

    remember..
    you r NONE..HIS own d'WHOLE n d'evrythings..
    n d'TRUTH n JUST will sure win!

    ReplyDelete
  11. Bhai,

    Kita yang 40% ni nak undi sape untuk PRU14? Bebas kah?

    PR dan BN sudah blacklisted.. kena wujdukan parti lain bagi menyedarkan mereka ni..

    ReplyDelete
  12. Bhai, nak salahkan sapa??? kalau soru dah mula nak miss, lebih baik jadi oppurtunis ye tak? Apa yg kita dapat sekarang ni? Nak merasa jugak dapat AP kereta lah...hahahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1