Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

21 November 2021

7 Dari 8 : Hilang Wang Pertaruhan

Bhai/DeeDee semua...

Kita semua sudah sedia maklum mengenai keputusan PRN Negeri Melaka yang telah selesai semalam... Dan kita semua tahu pihak mana yang menang, pihak mana yang kalah... pihak mana yang mendapat sokongan, pihak mana yang hilang sokongan serta pihak mana yang ditolak sepenuhnya.

Dan kita tahu bahawa 7 dari 8 Kerusi telah hilang wang pertaruhan... dan semua ketujuh kerusi ini ditandingi oleh Parti Islam Se Malaysia PAS ...

Yer... PAS kalah teruk... sampai hilang wang pertaruhan... itu menunjukkan pengundi di Melaka tolak PAS secara terang-terangan.

Semenjak PN dan PN 2.0 memerintah... baru kali inilah kita lihat PAS bertanding dalam pilihanraya... sebelumnya tiada satu Pilihanraya Kecil selepas PRU15 yang mana PAS bertanding.... dan akhirnya segala telahan kita tentang reputasi PAS menjadi kenyataan.

Ini semua adalah satu tamparan yang agak jelas kepada pucuk pimpinan PAS... dan rakyat menilai sudah sekian lama... dan akhirnya diterjemahkan diatas kertas undi di PRN Melaka...

Nampaknya PRU15 berkemungkinan besar PAS akan hilang lebih banyak kerusi diperingkat Parlimen dan DUN....

Bye Bye PAS.... Hahahaa


5 comments:

  1. Lebai akan keluar kenyataan berirama prosa dgn lirik kelebaian berugama dgn polar polar pertuturan kesussasteraan tinggi tp sangat sukar difahami.

    ReplyDelete
  2. Petik ayat Quran tuhhh..PUTAR BELIT PENYAMUN

    https://wrlr.blogspot.com/2021/11/putar-belit-penyamun.html?m=1

    Fuyooo pegikut laman reformasi Pluralisma murtad LGBT gay kutip ayat Al Quran bila PKR kalah suma kat PRN Melako.. Lahabau Malakau..!!

    kah kah kah... labahau...!!

    "Saya tak tahu harga tanah itu, saya tak tahu siapa masukkan duit dalam akaun, saya tak tahu tandatangan siapa, saya tak tahu, saya tak tahu, saya tak tahu, saya tak tahu, saya tak tahu"

    Manusia yang banyak berdalih macam ini dan langsung tak ada rasa empati lepas makan harta rakyat secara batil, penyelesaiannya hanya satu, persaksian di hadapan Hakim yang Maha Agung.

    "Pada hari ini Kami tutup mulut mereka; tangan mereka akan berkata kepada Kami dan kaki mereka akan memberi kesaksian terhadap apa yang dahulu mereka kerjakan". (Q36:65)

    Yang paling sedih adalah pengikut yang mempercayai apa yang pemimpin mereka kata 100%; wala membuta walaupun ia menyalahi sunnatullah. Siap bangga memuja-muji pemimpin tersebut di dunia.

    "(Dikatakan kepada mereka): "Ini adalah suatu rombongan (pengikut-pengikutmu) yang masuk berdesak-desak bersama kamu (ke neraka)".(Berkata pemimpin-pemimpin mereka yang durhaka): "Tiadalah ucapan selamat datang kepada mereka karena sesungguhnya mereka akan masuk neraka". Pengikut-pengikut mereka menjawab: "Sebenarnya kamulah. Tiada ucapan selamat datang bagimu, karena kamulah yang menjerumuskan kami ke dalam azab, maka amat buruklah Jahannam itu sebagai tempat menetap".Mereka berkata (lagi): "Ya Tuhan kami; barang siapa yang menjerumuskan kami ke dalam azab ini maka tambahkanlah azab kepadanya dengan berlipat ganda di dalam neraka". (Q38:58-61).

    Menariknya Quran memberi rakaman tentang jaminan dari pemimpin yang zalim tadi untuk pengikut setia mereka. Mereka ini akan di kumpulkan bersama-sama tapi tiada lagi puji-pujian, malahan penyokong mereka juga meminta azab dua kali ganda terhadap pemimpin yang menipu mereka di akhirat.

    Bayangkan pengikut yang taksub dengan pemimpin yang zalim, pemimpin tadi sudah bermewah-mewah di dunia dengan harta yang batil, yang menyokong itu bukannya senangpun. Di akhirat nanti di kumpulkan pula bersama-sama; sudah la susah di dunia, di akhirat juga masih lagi hina.

    Moga Allah lindungi kita dari ketaksuban, kejahilan dan tunjukkan kita ke jalan yang lurus.

    Bab LGBT helok di sekalikan dng ayat Al Quran kat atas tuhh...!! Lahabau..!!

    kah kah kah..!!

    ReplyDelete
  3. Pengundi Bersatu tak pangkah calon Pas ka? Sabotaj atau memang pengundi Bersatu pun hampir tiada. Dulu semasa pru14 pun Bersatu menang hanya dgn bantuan pengundi PH belaka. Itulah balasan terhadap pengkhianat negara. Bye bye Bersatu (kesian azmin dan zuraidah hi hi hi) Dan Pas spt biasa buat pilihan yg silap......kah kah kah

    ReplyDelete
  4. Salam min, tak kan so called seasoned operative/ psyops/black ops publish information mcm ni. Tak buat due diligence sebelum publish ? Post je apa² yg jumpa dlm internet?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1