Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

18 November 2021

Siapa Sepatutnya Pengundi Pilih?

Bhai/DeeDee semua...

Pengundi patut pilih YB yang jenis buat kerja.... bukan jenis yang membesarkan perut dan harta dier jer... Kalu pilih yang salah... meranalah selama sepenggal... silap-silap berpenggal-penggal...

Cukup-cukup la di rakyat dibodohkan oleh Dewa dan Dewata Raya selama nih... cukup-cukup lar...

Takkan nak jugak kena tipu dan diperbodohkan oleh wakil rakyat... yang sepatutnya berkerja menjadi wakil kepada rakyat... tapi lebih kepada wakil kroni dan wakil kapitalis..

Bangsat semua tue... tak kira yang berlebai berserban... atau yang berjubah berkot .... semua macam bangsat.... tabley pakai...

Haramjadah...



2 comments:

  1. Yg pasti jgn undi parti lobai kaki fitnah. Sanusi dah kena. Roslan sms cepat2 u-turn. Kita tengok sama ada razman anak jantan atau tidak. Skrg dah tak boleh baling batu sembunyi tangan

    ReplyDelete
  2. undi pemimpin ynag tak pikir hnaya dalam tempurong dunia
    jnagan terok dari katak bawah tempurong
    ada paham ka?
    duit judi pun nak makankedarah
    ada kuasa kena berani tegak hukum hukum Allah
    kalau tidak memang aram bejadah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1