Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

30 November 2021

Harimau Malaya Di Anak Tiri Kan

Bhai/DeeDee semua...

Kesian kat Harimau Malaya (err... bukan skuad bolasepak Harimau Malaya yer) .... sebab untuk 2022 ... tiada peruntukan disediakan dalam bajet 2022... Langsung tiada peruntukan.. tapi Panda dapat peruntukan sebanyak RM4.5 juta...

Kerajaan kita dah bangang ker aper?? Sampaikan Harimau Malaya di anak tiri kan... Apa alasan Kerajaan Malaysia nak bagi kat Zoo Negara nih???

Kalu bagi alasan takder bajet... itu yang bodoh bagi RM300 juta kat Singapura sebagai pampasan HSR tue pasai apa.... udah la batalkan.... bayar pampasan... la nih nak jalan dan buat balik HSR nih.... bangang ker aper... Bangang tak abis-abis... Bebal lar...

Aper ker bangang sentiasa Kerajaan Malaysia nih... dapat Perdana Menteri yang bodoh dan bangang... dalam Menteri dan Timbalan Menteri yang lagi bangang.... adoilah... Ini semua salah pengundi di Malaysia yang dok giler nak undi jugak orang-orang bangang jadi Wakil Rakyat... tak kira la diperingkat mana sekalipun...

Bodoh dan bangang tak bertempat.....



No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1