Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

08 February 2022

Lawak Betul La Komen Lu Orang

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha.... biler gua tulis pasai Vaksin.... bising la ader yang kata gua macam-macam... hahaha.. Walhal yang komen tu tak tau stand gua... Hahaha... Lawak siot....

Vaksin tue ... setakat 2 dos memang gua setuju... sebab itu ader dalam setup setiap vaksin.. ader vaksin yang Single Dose.... itu design dier...

Yang tak vaksin pasai degil tue... siap langgar Perintah Am Perkhidmatan Kerajaan pun itu memang bodoh dan carik penyakit... memang patut dikenakan tindakan... Sebab langgar dan abai Perintah Am... takmo ikut Perintah Am kalu... berenti la kerja kerajaan... pi kerja sendiri,.... Kalu dalam swasta pun... arahan majikan kena ikut la... kalu takmo ikut... sila carik majikan lain...

Tak payah la sembang bagai bising nak lawan dan langgar Perintah Am .... berenti ja kerja kalu tabley nak folo arahan.... bodoh betul lar... Hahaha

Bab booster penggalak nih satu citer lain... sebab kalu dos booster penggalak nih mari dari update version chemical blending vaksin tue sendiri takpa la... ini cuma sekadar pakai stok yang tak abis dalam tangan... giler aaa... bukan dari versi baru.... tapi dari stok lama...

Serupa reinstall OS dengan patch lama .... pastu kata dah update... Giler

Hahaha.... 



3 comments:

  1. Betul kah penyokong Bossku tak tahu malu seperti dakwaan Tun Mahathir..!?

    Di anggarkan sekitar RM120 bilion aset yang kerajaan Pakatan Harapan jual adalah hasil carian Bossku.

    Ketika Abdullah Badawi menjadi Perdana Menteri, dia memikul beban hutang peninggalan Tun Mahathir.

    Malah membatalkan projek Jambatan bengkok pun kerajaan Abdullah kena bayar pampasan hampir RM900 juta kepada kroni Mahathir.

    Itu lah beban hutang diwarisi oleh Pak Lah @ Tun Lah. Tapi, berbanding Mahathir , dia seronok menjual aset pennggalan Bossku.

    Kesemua aset yang di jual dan digadai oleh kerajaan Mahathir datang dari carian Bossku, namun hanya hutang sahaja yang Mahathir sebut, keuntungan dan aset aset Mahathir tidak puji.

    Berbalik kepada kenyataan Mahathir , Bossku dan penyokong berasa tidak malu konon bossku itu perompak dan tidak malu menyokongnya.

    Mahathir sebenarnya ketinggalan zaman dan bercakap umpama radio usang.

    Ini bukan zaman pembunuhan Memali dan zaman BMF Auditor penyiasat skandal BMF mati di bunuh. Kini zaman maklumat hujung jari.

    Mahathir dan PH sangka sumbat sahaja kes kepada mulut rakyat , maka mereka akan terus jadi bodoh dan dungu.

    Kali ini rakyat bermaklumat, berpengetahuan dari Media utama dan Media sampingan.

    Jika dulu sumbat sahaja cerita versi kerajaan berkenaan pembunuhan orang Islam Memali maka rakyat akan dengar.

    Sumbat sahaja kisah auditor siasat skandal BMF Mahathir mati dibunuh, terus di terima begitu sahaja. Sampai sekarang pembunuh syuhada Jalil Ibrahim bebas kaya raya 7 keturunan.

    Selepas rakyat sedar Mahathir menipu manipesto dan masih cuba rasuah rakyat dengan cerita 1MDB , terus satu persatu Kawasan dimenangi semula oleh Barisan Nasional sehingga tujuh Kawasan berturut turut.

    Kemudian rakyat tolak Mahathir, PH dan Bersatu di dua PRN Melaka dan Sarawak.

    Semenjak itu kisah dan kes 1MDB hanya laku kepada penyokong PH dan mereka yang tidak tahu ditipu oleh PH.

    Kali ini lagi memalukan sebaik sahaja Mahathir dan DAP menipu manifesto, terus rakyat tidak lagi percaya apa sahaja yang datang dari Mahathir dan DAP.

    Penyokong bossku tahu betapa kes di reka untuk bossku sahaja, terlalu banyak pincang pada kes bossku dari segi pembuktian, saksi, dan maklumat maklumat yang disembunyikan.

    Selain itu, kisah para hakim, dan peguam semua dalam pengetahuan rakyat dan penyokong bossku. Mereka bukan seperti penyokong Mahathir yang tuli, pekak dan buta.

    Sangat memalukan Melayu sesama bangsa Melayu berantakan bercakaran, berbunuhan sesama sendiri angkara seorang Cina bernama Jho Low. Kaum Cina tak pula maki hamun Jho Low mungkin di sanjung wira kaum Cina.

    Tak malu ker..Jho Low dan tuan nya DAP@LeeKwanYew PAP di Singapura sedang terbahak ketawa tepok tangan tengok bodoh bangang pemimpin barua mereka.

    Pulau Batu Putihilik bsngsa Johor pun barua DAP@LeeKwanYew pun beri pada anak Lee Kwan Yew sambil gentel2 telo laboh nya...Memalukan Puiiii..!!

    Bossku yang dapat nasihat masukkan duit dalam akaun bank oleh ex- Gabnor Zety dihukum penjara. National Embarrassment” Bukan Kes Bossku, Tapi duit AMLA masuk dalam keluarga Zety dengan mencuri Tidak dihukum penjara pula.! Malah satu bijik bulu Zety pun tidak diusik pun oleh pemerintah..!!

    National Embarrassment” Bukan Kes Bossku,kes gagal Mendakwa skandal RM700 juta Keluarga Zeti kes AMLA. Maka, Mahathir harus simpan sahaja perkataan “Malu” untuk diri sendiri , itu pun jika ada perasaan malu.

    ReplyDelete
  2. Bab kesihatan dlm perlembagaan adalah hak masing2 nak citer bab perintah am mcm lebih beso dr perlembagaan. Org tengin je yg tak tahu kandungan beksin dok tadah lengan. Ko tahu ke tak sampai setahun ni je lebih 127 cikgu cikgi yg dah kojol selepas beksin walaupun majoriti tak setuju. Klu setakat arahan dr gomen yg hampir semua terpalit dgn rasuah kirim salam byk2 lah nak ikut. Ko ni tahu apa yg berlaku di seluruh dunia akibat beksin?

    ReplyDelete
  3. Apa cerita apa cerita apa cerita ramai cikgu meninggal bulan dua ni. Paling ajaib tak de pulak cikgu cikgi dr sekolah cina.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1