Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 February 2022

JPJ Dah Semakin Pening?

Bhai/DeeDee semua...

Gua pon pening… Betul la training dibuat oleh sekolah memandu… tapi testing dikendalikan oleh JPJ …

Patut JPJ jugak pun salah kan kalu pemandu gagal patuhi undang-undang dan mengakibatkan kemalangan??? Atau #JPJ nih macam #agamawan… cari dalil dan dalih serta fatwa untuk salankan orang lain???

Giler aaa skrang nih...  

#sekolahmemandu



1 comment:

  1. Perutusan Khas Tahun Balu Cino 2022 sempana PRN Bangsa Johor..AMIN

    Nak tipu pula ada had tempoh, apabila rakyat sedar ditipu, maka bahana nya , 7-0 dan 2 PRN tergadai dapat tulur...AMIN

    Tidak dapat dibayangkan jika Ketika Bossku menjadi Perdana Menteri , Tun Mahathir mengambil kesempatan perguna aduan suami Nika Gee , Stanly Augustin lalu peralatkan gunakan SD nya untuk mengenakan Muhyiddin Yassin .. AMIN

    SD senjata yg sudah lama diguna masa Anwar Ibrahim walau senjata lama tetap berbisa pada atok. Selain itu Tun akan gunakan isu Bestari net di reka seiring dangan kes 1MDB untuk TSMY menjawap.

    Bersalah atau tidak itu perkara nombor dua asalkan kena turun naik mahkamah. Itu makanan ruji Tun Mahathir mengenakan musuhnya. Yang penting kroni anak cucu terjaga rapi..!

    Dalam permainan Golf kedudukan ini dinama kan ‘handicap’. Musuh di ikat dengan kes di reka dan kawalan agensi dan pasang orang merata rata di semua sudut kuasa. Maka terkinja kinja terpekik terlolong siang malam jaja fitnah jijik satu dunia..!!

    Yang penting pasang walaun nya dalam Bank Negara, SPRM, Peguam Negara dan PDRM seperti Zety, Latipah Koya, Tommy Tomas dan ex IGB Amit Bedul. Bila kantoi menfitnah Jho Low terus lesap jadi beruang, Justo lesap betul betul depan lubang hidung Tun Latifah Koya jadi bisu dan Tommy ditukar ganti. Isu Zety dalam kes AMLA buat bodoh bangang jadi bisu.

    Dalam diam diam si barua DAP@ LeeKwanYee berikan Pulau Batu Putih gadai pada anak Cina Lee Kwan Yew di Singapura. Kes keluarga pencuri Zety lansung tak berani diulas di bincang malah bisu tak berkata apa..!!

    Ini bukan ciri ciri seorang pemimpin “Gentleman”. Akibat tiada kekuatan sendiri dan jasa kepada rakyat, maka TSMY dan Mahathir guna ‘default” musuh untuk baginya supaya nampak baik dan bagus..!!

    Kes kes diadakan kepada musuh supaya orang seperti Bossku kelihatan lebih teruk daripada kedua dua Mahathir dan TSMY.

    Maka , apabila kedua musuh ini sudah disibuk kan dengan kes kes yang di perbanyakkan jumlah nya, maka kedua Mahathir dan Bersatu ada ‘advantage”.

    Itu lah perisai dan cara Mahathir untuk hadapi musuh nya. Kini, PRN Johor bakal diadakan. Rakyat boleh di tipu, tapi tidak boleh di sogok. PRN Johor harap Pejuang boleh lah bertanding bersendirian seperti yang di 'heingg san heengg sini' oleh pemimpin Parti Pejuang di Johor.

    Bagi UMNO dan rakan dalam BN masa terbaik melingkupkan Boboi dan Tun dalam Parti PejWang. Lingkup Boboi melingkup lah PejWang..!!

    Tipu pula ada had tempoh, apabila rakyat sedar ditipu, maka bahana nya , 7-0 dan 2 PRN tergadai. Kita tunggu PRN Johor keputusan akan berubah 8 - 0.

    SALAM 'KONG CI FA CHAI'

    KHALAS

    kah kah kah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1