Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 February 2022

Otak Abdul Hadi Awang Penuh DAP

Bhai/DeeDee semua...

Gua tatau dah nak kata apa... betul-betul takder lain yang diratibkan oleh Abdul Hadi Awang selain dari DAP.... Agaknya otak Abdul Hadi Awang penuh DAP jer kot... takder lain dari DAP pagi petang siang malam....

Hahahaha...

Macam orang gila isim ja gua nampak... Hahaha... adoilah...



2 comments:

  1. Maaf sekadar bertanya...kenapa Tuan nampak marah dan seolah2 benci kpd Hj Hadi dan PAS secara umumnya? Tak boleh ka Tuan maafkan dia?

    ReplyDelete
  2. Itu 'Kilasan' pendapat dan pandangan Hadi Awang....

    Jika di canai secara tuntas ada juga logiknya...

    AMANAH..sejak kebelakangan ini tidak dapat menutupi atau meyelimuti warna 'Parti Harum Manis' nya yang hijau di luar tapi oren di dalam.

    Masakan tidak cuba perhatikan tindakan pimpinan utama mereka banyak terdapat percanggahan fikiran dan kecelaruan tindakan yang akhirnya tiada kesefahaman demi mencapai matlamat perjuangan PH.

    Sikap Pemimpim AMANAH ibarat 'api dalam sekam', 'gunting dalam lipatan' apa tidaknya ..imbas dan nilai ucapan pemimpin utama mereka sekejap pro, sekejap kontra lalu kabur dalam kesepakatan perjuangan.

    Kadangkala masih menganggap 'ATOK 95' tu idola..maklumlah belum puas rasa nikmat berjawatan menteri dan pengurusan tertinggi dalam negara maka terserlah sifat hipokrik dan kekecewaan.

    DAP pula parti KIASi dan KIASU maka selagi itu pegangan perjuangan sudah tentu kesesuaian perjuangan sukar dicapai.

    Sepatutnya AMANAH dan DAP perlu berterus terang kepada pimpinan KEADILAN atau keluar saja tinggalkan PH.

    Tak perlu berdolak dalih, berputar lidah dalam perjuangan kerana kita nampak PH hanya 'PEPAT' di luar tapi 'RENCUNG' di dalam.

    Sekadar pandangan.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1