Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 April 2023

Mahukah Anwar Ibrahim Mendengar Pandangan?

Bhai/DeeDee semua...

Jangan mimpi lah Kerajaan Madani nih nak ikut cadangan dan saranan dari CUEPACS nih... Mimpilah... Gua tak rasa ianya akan diawalkan... Kalu ikut perangai Kerajaan Madani nih... gaji yang kalu jatuh tarikh 25 tu pada hari cuti pun tetap akan dibayar pada 25 haribulan...

Takdernyer diawalkan macam Kerajaan sebelum nih... Dulu kalu 25 hb tue jatuh pada hari Sabtu contohnya... maka 23 hb dah gaji... sebab 23 hb adalah Hari Khamis...

La nih lain.... Hahaha .... mahukah Kerajaan Madani pimpinan Anwar Ibrahim mendengar pandangan???

Hahaha

=================
Buat konten video YouTube anda dengan mudah dalam masa 5 minit : https://bit.ly/3KEuTHL


Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja Di Dalam Perkhidmatan Awam (Cuepacs) mencadangkan supaya tarikh pembayaran gaji kepada penjawat awam diawalkan kepada 14 April ini.

Presidennya Datuk Adnan Mat berkata ia bagi membolehkan penjawat awam membeli barangan untuk persediaan Aidilfitri yang dijangka disambut pada 22 April ini.

"Cuepacs yakin bahawa kerajaan mampu melaksanakan perkara tersebut kerana ia tidak melibatkan proses yang sukar selain dapat memberi kemudahan kepada kakitangan kerajaan sendiri.

"Cuepacs juga menyeru agar majikan di peringkat swasta turut berbuat demikian sebagai salah satu usaha menjaga kebajikan warga pekerja,"

6 comments:

  1. In Sya Allah bhaii.. DS Anwar akan bayar gaji lebih awal...
    Miker jerr yg suka jadi batu api.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa PM4, PM5, PM6, PM7, PM8, PM9 dulu gua kutuk semua PM takdak pulak lu nak kata gua jadi batu api... Tetiba bila PM10.... langsung tabley kena kritik dan kutuk bagai...

      Hahahaha..... lawak betul la lu...

      Delete
  2. syabas kerana kutuk2 ni. teman stuju benar gaji awal. yg baik kita setuju tapi sokong pmx anwar jalan terus tanpa gagal. hidup madani

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita peringatkan kat PMX... rakyat tu kena la jaga sentimennya... jaga hati rakyat @ pengundi ... kalu la nak terus kekal berkuasa....

      Delete
  3. Apa.mcm bro... MOF dah setuju tuntutan Cuepecs... Mudah sangat buat persepsi ttg PMX... Bersih hatilah sikit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baca sini la wei.... https://cipantapirtenuk.blogspot.com/2023/04/cuba-kalau-orang-tak-bising.html

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1