Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 April 2023

Punyalah Sembang Sebelum Ni

Bhai/DeeDee semua...

Untuk yang bangang kata gua pro Mahathir Mohamed bagai nih... nih gua nak bagitau.... gua memang hentam semua PM ... tak kira siapa... Once dier duduk kerusi PM... memang gua akan tibai kalu ada salah silap.... Benda betul gua cakap betul, benda salah gua cakap salah... Gua bukan pentaksub mana-mana pemimpin... tak kira la pemimpin negara ka, pemimpin agama ka, semua gua tak taksub.... semua itu pada gua adalah bangsat ja...

Sebelum nih punyalah Anwar Ibrahim sembang kata memang ader bukti semua untuk menuduh Mahathir Mohamed macam-macam... Puluhan tahun tu bhai.... dan baru-baru nih siap menganjingkan Mahathir Mohamed lagi... Then... Mahathir Mohamed kata kalu tak boleh tarik balik pertuduhan.... Mahathir Mohamed akan kemukakan tuntutan saman dan sebagainya...

7 hari tue.... 7 hari pentaksub Anwar Ibrahim dok menganjing kata berani ka Mahathir Mohamed nih nak kemukakan tuntutan saman dan sebagainya itu.... 7 hari bhai pentaksub menyalak menganjingkan....

Tetiba... cukup masa... Mahathir Mohamed kemukakan tuntutan.... guna lawyer dier....  Hah... kelam kabut puak Anwar Ibrahim dan peguam dier nak mintak masa untuk kemukakan bukti bagai.... mintak nyawa.... hahaha.... itu hari masa 7 hari tue dulu... kenapa tak prepared bukti.... masa menganjing tak hingat nak sediakan bukti... bila kena tuntutan... baru la kelam kabut nak mintak masa.... mintak masa sampai 2 minggu tue... 14 hari.... hahaha

Hahaha.... 26 tahun punya bukti takkan takdak simpan?? Hahaha

Yang menariknya .... semua ini akan melondehkan kedua-dua pihak.. Mahathir Mohamed dan Anwar Ibrahim..... hahahaha... gua gelak jer....

Gua dah ready popcorn dan air kola.... nak kena cari jajan kerepek bawang ka apa ka.... layan drama nih... Hahahaha



9 comments:

  1. Gelaklah admin.. Suka hati hanglah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah Kah Kah... takkan koyak kot??? Itu la... jangan jadi pentaksub.... payah... sebab otak tak terbuka.... jumud jadinya...

      Delete
  2. Jika sekelumit rasa hang hebat.. Faham2lah ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la bhai... jangan jadi pentaksub.... payah... otak ada tapi dah disewakan pada pimpinan.... tu yang jadi parah tue.... Hahaha

      Delete
    2. Gua punya komen
      Hah hah hah heh heh heh

      Delete
  3. Standard lah bhai peguam bela mintak tempoh dlm kebanyakkan kes. Bukan 26 tahun bhai gua tunggu tapi lebih 30 tahun sejak kes BMF lagi dan lain2 kes bersabit atok, anak2 and the gang termasuk pak sheikh. Tapi gua rasa atok yg akan terlondeh, satu dunia perati bhai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah.... kita tengok sambil layan popcorn... hahaha

      Delete
  4. Tu lah rakyat Malaysia ni sentiasa salah pilih PM. Semua PM yg dipilih tak betul dan tak pandai. Patutnya pilihlah cipan, tapir atau tenuk jadi PM. Ni kan tiga jenis makhluk Allah yang paling hebat di dunia ni. Eh ni makhluk syurga ke.....entah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh... PM dulu ko tak pernah kritik ka?? Hahaha... Awat PM sekarang maksum ka?? Hahahaha

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1