Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 July 2009

Akan Diumumkan

Patutnya perkataan "Akan Diumumkan" nie dibuang terus dari perbendaharaan kata Bahasa Melayu.. bukan apa... benda nie selalu digunakan konon nak tunjuk bagus... tapi sampai sudah terus tak diumumkan... siap sorok lagie ader la...

Gua cukup menyampah dengan perkataan "Akan Diumumkan" .... kalau betul konfiden... jangan sebut perkataan nih.. terus umum jer... tak payah nak cakap akan diumumkan... sejuta kali keluar perkataan nih.. tapi pengumuman tue masih tak dibuat... baik tak payah..

Dulu Rais Yatim kata akan diumumkan 18 kes rasuah berprofail tinggi... mana dier.. sampai la nie pun senyap jer... Tambah kalau yang cakap tue orang UMNO/BN.... sampai kucing bertanduk la tak akan diumumkan... hahahaha..

Rais Yatim memang antara menteri yang tak boleh pakai punya... PhD dier dulu pon gua rasa beli jer kot... hahahaha.. sapa professor yang pantau dia punya PhD dulu... gua nak tau... sure dah kena bayar rasuah punya... hahahaha... prof pun kayu.. jadi student PhD pun sure kayu gak.. hahahaha..

So .. peringatan buat mangkuk UMNO/BN nih... terutamanya Najib Razak... tolong la jangan gunakan perkataan "Akan Diumumkan" ... buat malu jer woi...

Lagi satu... apa tue KPI dan KRA .... orang tak tau la... konon UMNO/BN memartabatkan Ketuanan Melayu... tapi guna istilah British... muka tak malu... UMNO/BN nie sebenarnya bukan nak memartabatkan Ketuanan Melayu... tapi Ketuanan British....

Diorang tak respek sama YDP Agong... tapi depa respek sama Queen Elizabeth .. hahaha

Baca Sini : KPI menteri akan diumumkan

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1