Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

29 July 2009

Terbalik Kot

Hahahaha...

Kamal Affandi Hashim pon boleh buat analisis jenayah yang silap... sebenarnya bukan kongsi gelap yang taja YB tapi banyak YB yang taja kongsi gelap...

Kalu lu nak tau la... cuba tanya siapa founder kongsi gelap "Geng 08" kat Klang tue... hehehehe.. silap-silap salasilahnyer sampai kat Samy Vellu... hahahaha... tanya la pulak pasai "Geng $ Sign" kat Klang tue... hahahaha... sure sampai salasilah dier kat towkay MCA ... hahahaha..

Itu belum lagi masuk kongsi gelap yang lain... oh yer... lupa lak... PEKIDA pulak macam mana... nie satu lagi kongsi gelap (melayu punya la) .... siapa Ayahanda Utama dier.... Hahahaha... Pak Lah... hahahaha..

Wei.. Kamal Affandi Hashim ... baik lu buat siasatan lagi.. silap-silap ader kongsi gelap yang ditaja oleh bos lu... Lee Lam Thye .... hahahah

Lagi satu... biasanya kongsi gelap nie memang bersekongkol dengan BN ... bukan benda baru.. ramai yang dah tahu.. dah lama dah... dah lebih 50 tahun... Ader pulak kongsi gelap yang ditaja oleh golongan bangsawan.... hehehehe.. maleh la nak sebut.. nanti diorang kata derhaka la pulak... hahahaha...

Ketua Polis KL pulak kata dier tahu pasai kongsi gelap kat KL nih.. tapi dier tak boleh nak ulas pasai nie... kenapa dier tak boleh nak ulas.... sebab nanti kalau dier ulas lebih lanjut.. dier yang kedalam disiasat oleh SPRM ... hehehehe... sebab apa... sebab kongsi gelap kat KL nieh dikawal oleh BK Tan ... BK Tan tue pulak kawan baik kepada Musa Hassan (khabarnyer la)... hahaha

Siap ader akuan bersumpah lagi sebutkan benda nih... kalau tak betul.. kenapa tak saman orang yang buat akuan bersumpah tue.. hehehehe... melainkan memang betul la.... hahahaha

Yang best tue lagie... Ketua Polis KL kata kongsi gelap kat KL masih berada dalam keadaan terkawal dan tidak membimbangkan .... tak membimbangkan kepala hotak dier... hahahaha.. yer la... kawasan pelacuran kat Lorong Hj taib tue sapa yang kawal... VCD/DVD Lucah dan barang cetak rompak bersepah kat Petaling Street tue sapa yang kawal...

Low Yatt, Sg Wang dan Imbi Plaza bersepah pelacuran, judi, DVD dan barang cetak rompak.. siapa yang kawal... hahahaha.... Yang kawal tue geng-geng depa gak... hahahaha

Maleh la nak citer... nanti tak pasai-pasai jer kena tangkap... yer la... sebab kita dedahkan siapa disebalik kongsi gelap kat Malaysia nih... lu mau tau.. lu cari la sendiri.. bukak mata... bukak telinga .... bukak mulut... hahahaha

nie semua terbalik kot .... hahaha

Baca Sini : Kongsi gelap taja YB?

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1