Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 July 2009

Bagus... Bagus...

Memang seronok baca media cetak di Malaysia .. terutamanya yang dimiliki oleh UMNO dan Barisan Nasional....

Mana tak nyer... hampir semua (ketua editor) di media tersebut rata-ratanyer orang Melayu yang mengaku diri mereka Islam.... hehehe .. yer la.. mana ader orang Melayu yang tak nak mengaku Islam walaupun diri mereka tidak mengamalkan agama Islam itu sendiri.... hahaha...

Amik contoh Najib Razak ... walaupun ader pihak yang membuat akuan bersumpah yang mengatakan Najib Razak mengamalkan ajaran / amalan agama Hindu dan Buddha serta khurafat... hahaha... namun.. Najib Razak masih lagi menonjolkan "konon"nya dirinya Islam (err... ader ker dia lawan balik akuan bersumpah tue)... hahaha

Ok... berbalik kita kepada ketua editor di media cetak milik UMNO dan Barisan Nasional (BN) ... walaupun mereka mengaku diri mereka Islam... namun dari perlakuan dan perbuatan serta tingkah laku mereka tidak selari dengan Islam... ader wartawan mereka yang menulis cerita benar (berasaskan fakta yang sahih) namun artikel tersebut disunting dan ditambah dengan fitnah oleh para ketua editor tersebut demi untuk kepentingan UMNO dan BN...

Jangan terkejut jika korang boleh lihat ketua editor tersebut menonggok arak serta bermain judi ... walaupun mereka sendiri mengaku beragama Islam... hahaha... (tanya la itu editor kat Malay Mail) ... hahahaha

Kadang-kadang rasa kelakar gak tengok akhbar Utusan Malaysia, Malay Mail, Berita Harian, Harian Metro, Kosmo, NST dan banyak lagi yang 90% kandungan akhbar tersebut penuh dengan penipuan, fitnah dan sebagainya... Yang betul dan tepat cuma keputusan Judi (Empat Nombor Ekor), TOTO, Kuda dan Big Sweep sahaja... hahahaha.. bayangkan.. artikel mengenai sukan pon kekadang tue ader penipuan dan fitnah... hahaha..

Kalau bab cerita artis tue... gosip dan fitnah tue semua mainan harian diorang jer la... 99% penceraian dalam kalangan artis biasanya disebabkan oleh fitnah dan gosip oleh wartawan akhbar dan elektronik nie la... Contoh paling senang nak tengok bagaimana diorang melaga-lagakan sesama artis kat Malaysia nie... lu tengok jer la rancangan Melodi dan sebagainya... hahaha... penuh dengan fitnah... terutamanya ruangan Terjah... hahaha

Jadi... kalau la lu baca akhbar nie hari-hari.. rasanyer berlori-lori fitnah yang lu dapat baca.. terutamanya yang berkaitan dengan Pakatan Rakyat... bayangkan semua cerita yang taik dier dibuat dizaman UMNO/BN memerintah... semuanya sedang digali dan dicari demi untuk melaga-lagakan serta menjatuhkan Kerajaan Pakatan Rakyat yang dinaikkan secara sah didalam PRU12 ...

Yang lagi lawak bila ader orang (penyokong) Pakatan Rakyat (PR) yang percaya bulat-bulat apa yang akhbar nie tuliskan... walhal maklumat dari pimpinan PR langsung diorang tak percaya... memang lawak.. hahaha.... macam mana la diorang boleh katakan diorang nie penyokong Pakatan Rakyat sedangkan diorang dok asik nak baca akhbar dari UMNO/BN nie jugak... pelik bin ajaib....

Agaknyer la... diorang nie masih sayangkan UMNO/BN walaupun mereka kini merupakan penyokong dan pendokong PR.... jenis nie gua klasifukasikan sebagai "PUNDEK"... so what....

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1