Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 July 2009

Truth Drug

Gua percaya bahawa siasatan SPRM terhadap TBH (simati) memang menyeluruh... teknik dan taktik yang digunakan memang biasa dipraktikkan oleh mana-mana agensi yang berkaitan dengan siasatan di Malaysia..

SB (Cawangan Khas), Risik Tentera dan nampaknya SPRM pun gunakan taktik dan teknik yang sama...

Apakah itu "truth drug".... ala... macam la korang tak biasa tengok dalam TV... hahaha... kalu mangsa disuntik dengan salah satu benda nih.. (ethanol, scopolamine, 3-Quinuclidinyl benzilate, temazepam, sodium amytal) sure... dalam keadaan separuh sedar.. mangsa akan berkata yang benar sahaja...

Masalahnyer... kalau dah terlebih dos (overdose)... silap-silap boleh menyebabkan jantung berhenti dari berdenyut dan mangsa boleh mati... ini kira biasa... 5cc tak beri hal... tapi kalau dah lebih dari itu... ada kes yang mangsa diberi lebih dari 50cc ... tak pasai-pasai jer boleh kiok...

Korang ingat sikit ker 50cc tue.... nak tau.. cuba la suntik diri sendiri dengan "pure ethanol" sebanyak 50cc ... kalau tak hampir kojol.... boleh la cerita kat orang ramai... tapi kalau kojol plak.. jangan salahkan gua... hahaha

Tambah pulak kalau 50cc pure ethanol tue dicampur tambahkan dengan sodium thiopental (dikenali sebagai sodium pentothal) .... err... memang boleh dapat maklumat... tapi hasilnya... hehehehe... arwah la jawabnyer...

Gua bukan chemist dan gua bukan ahli sains... tapi gua tau certain penggunaan benda-benda nih... hahahaha... info banyak bhai... lu kena rajin baca buku... banyak buku ader dalam pasaran.. novel pon ader citer benda nih... cuba baca novel John Grisham, Frederick Forsythe atau lain-lain hasil penulis prolifik... hehehehe

Gua konfiden pengawai penyiasat kat SPRM guna cara nih... dah terkantol mati.. takkan nak cerita benda nie... sure benda nie la yang akan dihilangkan dalam laporan toksikologi yang akan dikeluarkan oleh Jabatan Forensik tak lama lagi... hehehe

tunggu dan lihat...

4 comments:

  1. cipan,
    kau ni baik pg jd hakim kat dlm zoo je, tak payah tulis blog.
    mentaliti kau hancur, org tengah siasat biau le diorang siasat kau awal2 dah jd hakim.
    jgn pandang rendah pd golongan neutral ni sebab golongan neutral yg akan menentukan undi paham.
    setiap aksi baik dr PR atau pun BN kita orang analisis tau.

    ReplyDelete
  2. Bhai anonymous 9:34 PM...

    Tolong skit aaa....

    Gua citer pasai truth drug... lu paham ker... gua tak citer pasai hakim pon... lu nie ader reti baca ka... hahahaha

    Lain kali... sebelum lu nak komen kat sini... cuma amik 50cc sodium amythal campur 10cc pure ethanol ... hahahaha.. baru la lu layak untuk komen kutuk gua...

    Lu tau dak benda nie (truth drug) selalu SB dan unit intelligence guna.... oh yer... memang la lu tak tau... sebab lu baca artikel gua pon lu tak paham.... hahaha..

    kayu.. kayu...

    ReplyDelete
  3. memang setuju si Beng Hock disuntik Truth Serum. Kalo tak overdose mana akan jadi gila dan terjung kat tingkap level 14.
    aku sokong kau cerita.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1