Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

31 July 2009

Kerja Bodoh

Punya la bodoh Kerajaan yang memerintah... sampaikan nasik yang sedang dimasukkan ke mulut pon lari pi mulut orang lain... Punya la bodoh betul... nak kata kayu pon boleh kot... sebab apa.... hehehe... lagi mau tanya ka... nie semua kerja bodoh jer..

Banyak benda diswastakan pada satu masa dulu.. tanpa memikirkan masalah yang mungkin akan terjadi dimasa depan... Sampaikan Lembaga Padi Dan Beras Negara (LPN) pun jadi mangsa... berubah jadi Bernas... pas tue.. takder sekatan yang dilakukan terhadap pegangan saham dier..

Alangkan tanah kat kampung pun ader sekatan... hanya boleh tanam pokok getah jer... macam tue ler...semua tue ader tulis dalam geran...

Tapi... dalam kes Bernas nie ... Kerajaan BN buat bodoh la pulak... buat tak heran jer.. takder sekatan... la nie... saham dier pon dah jadi milik Hong Kong...

Takkan SC dan Bursa Malaysia tak tau kot yang geng-geng Hong Kong nie dalam usaha nak ambik alih Bernas... takkan buta kot.. atau ader mangkuk-mangkuk kat Bursa Malaysia dan SC yang ader komisyen dalam benda nih... itu tak mustahil...

La nie nak suruh Khazanah pulak ambik alih balik... sure mamat Hong Kong tue takkan mudah nak jual... kalau nak jual pon ... sure dier letak harga melambung... nampak macam kes Pantai Holding dulu yang terlepas kat Temasek Group di Singapura.... mesti benda-benda nie ader kena mengena ngan Khairy Jamaluddin... err... atau benda nie ader kena mengena dengan Nazir Razak .... hahahaha...

Konspirasi.. konspirasi.... nie semua mesti ader dalangnya dari Malaysia... kalu tidak takkan jadi punya... Zarinah Anwar kat SC buat apa.. tidor ker...

Tak lama lagi semua nak kena jual... hahaha... diorang akan cuba jual borong sebelum 2012 ... hehehe... yer la .. nanti diorang akan jadi pembangkang la pulak... hehehe

Baca Sini : Khazanah Nasional diarahkan beli balik saham Bernas

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1