Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 July 2009

DNA Pada Pakaian Teoh Beng Hock

Gua dah tau sapa punya DNA..

DNA yang satu lagi yang SPRM, PDRM dan Forensik tak tahu... hahahah... gua tau...

DNA tue adalah milik orang yang sama yang terlibat bunuh Noritta Shamsudin dulu... Bukan ker Hanif Basri terlepas dari hukuman pasai ader satu DNA yang tak tau milik sapa... hahahaha... DNA lelaki ketujuh....

Hahahaha... sure DNA kes TBH nie sama dengan DNA kes Noritta Shamsudin dulu... hahahaha .. lelaki yang sama...

Err... gua bukan pakar forensic, CSI atau DNA .. cuma yang gua pelik tue macam mana saksi pendakwaan boleh kata DNA nie milik lelaki... Profil DNA nie ader penanda genetik ker yang tentukan ianya milik lelaki dan bukan perempuan...????

Pelik sungguh la... camana diorang kaji nih.. sure lagi hebat dari CSI Las Vegas atau Miami.... hehehehe.. Diorang cek guna DNA Sequencer ker... atau guna GC (Gas Chromatography) .... brand aper.. Variant ker.. atau Agilent? atau Siemens? hahahaha

Hebat gak forensik kat Malaysia nih kan... korang nak tau dak... kenapa diorang bawak bukti DNA.... sebab diorang nak justifikasikan Akat DNA supaya diorang ader databank DNA semua penduduk Malaysia... senang nak frame lain kali..

Supaya dengan kes TBH nie.. diorang boleh sangkutkan Anwar Ibrahim kedalam Akta DNA ... hahahahaha... Baling satu batu untuk bunuh 2 burung... hahahahaha..

Sebenarnya bukan diorang nak kantoikan DAP... tapi diorang nak kantoikan Anwar Ibrahim.... kan ker Anwar Ibrahim tak nak bagi sampel DNA baru kat PDRM .. sebab tue la Akta DNA ditangguhkan.. sebab diorang dah mati akal macam mana nak menyakinkan semua orang bahawa Akta DNA tue penting....

Jadi diorang gunakan TBH la... konon ader sampel DNA lelaki misteri kat baju TBH... jadi senang la diorang kata.. "kan mudah kalau ader satu central database DNA untuk 1Malaysia .. senang nak pinpoint"... hahahaha ... ini semua idea basi yang boleh dijangkakan....

Predictable la... semua nih... Tak payah nak buat lawak la PDRM ooi... Peguam Negara dok cari idea camana nak sangkut kan Anwar Ibrahim dengan menggunakan kes TBH nih... hahahaha... matlamat menghalalkan cara....

.... hahahaha ... idea korang dah rakyat dapat baca dan tangkap la.... basi semua tuh...

update: DNA manusia adalah seperti cap jari... tiada yang serupa.. namun tidak juga dapat menentukan ianya milik lelaki atau perempuan... tiada siapa yang boleh mengesahkan mana-mana cap jari yang ditemui adalah milik lelaki atau perempuan.

Baca Sini : DNA lelaki misteri

1 comment:

  1. bos aa... dna memang la tak sama... tapi... sekarang ni, cuma profil dna saja yang dibicarakan...
    profil dna ni, hasil dari kajian... buleh jadi dua serupa dah...
    sorang pengkaji jumpa dua profil dna penjenayah yang serupa, bila diajukan kepada FBI, mereka tolak, kata mungkin itu satu dalam seribu juta kot...
    pengkaji tu kemudiannya meneruskan kajian dan jumpa lebih banyak lagi pasangan profil dna yang serupa...
    profil dna ni cuma persepsi dari pakar dna saja... lain la keseluruhan rangkaian dna itu...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1