Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 April 2010

Gua Respek Patrick Teoh

Gua memang respek sama Patrick Teoh .... dier nieh kalu buat lawak memang nombor 1... hahaha.... lawak selamber jer... hahaha... kekadang tue.. tak tercapai akal kita ngan idea yang diutarakan... hahaha... gua respek Patrick Teoh la...

Hahaha... macam mana la dier terbit idea untuk kaitkan kenderaan Armor yang giler dipromotekan oleh Kumpulan Naza iaitu ROSOMAK tue.... nampak macam ader kaitan dengan Rosmah Mansor... hahaha...

Maknanya lepas nih.. kita tak boleh gelarkan Rosmah Mansor sebagai Bik Mama macam TukarTiub buat selalu tue... tetapi...kita kena gelarkan Rosmah Mansor sebagai Mama Tank ... hahaha... tahan lasak tue... boleh tahan letupan 10 kg TNT ... hehehe... Berat dier jangan kira la... sama setara ngan berat Bik Mama... hahaha... sekitar 18 hingga 26 tan.... hahahaha...

So lepas nih.. aper plak diorang nak kuarkan... mungkin bahan letupan jenis C4 yang disinonimkan dengan Bik Mama.... brand baru nih boleh kasi nama... MAMA-DA-BOMB ... hahaha ...

Kalu Bik Mama dinamakan buat dua kapal selam yang kita beli itu hari... sure tentunya kapal selam tue boleh menyelam... pasai berat sangat... hahaha... ini tak... letak nama orang yang dah mati... biasanya orang yang dah mati.. sure terapung punya... hahaha.. tak boleh nak tenggelam dan menyelam... baik letak nama Bik Mama.... sure boleh tenggelam punya...

Hahaha... gua sebenarnya masih tunggu lagi balasan emel gua kat syarikat Tsuburaya dua bulan sudah... gua ader mintak diorang buat satu Raksaksa untuk berlawan dengan Ultraman ... Raksaksa tue kena mengambil ciri-ciri Bik Mama sebagai garis panduan... hahaha... Tapi sampai hari ini syarikat Tsuburaya masih tak bagi jawapan... Mungkin diorang rasa susah nak buat costume raksaksa macam Bik Mama kot... hahaha

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1