Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 April 2010

Goldman Sachs Group Pun Boleh Kena

Pergh... punya la hebat syarikat Goldman Sachs Group.... selama nih bukan main gah dan besar syarikat nih... la nih boleh terduduk pasai terlibat dengan penipuan... pergh... sekala mega nih...

Goldman Sachs Group terlibat dalam penipuan kepada pelabur dier mengenai "Hedge Fund" .... nilai yang terlibat khabarnya lebih dari USD$1 Billion (RM3.19 Bilion)... ganaz tue... Ini nampak macam kes Ponzi Bernard Madoff dan Allen Stamford tue.... semuanya bernilai besar.... hahaha

Tapi kan... hahahaha...... kalu Goldman Sachs Group pun boleh kena... takkan la Kuala Dimensi Sdn Bhd, Ong Tee Keat, Abdul Rahman Palil dan lain-lain tue yang terlibat ngan kes penyelewengan PKFZ yang bernilai RM12.5 Bilion (USD$3.92 Billion) boleh lepas bebas... hahahaha... itu lagie banyak dari kes Goldman Sachs Group tue...

Bhai, Cuba lu bandingkan dua kes ni:

1. Goldman Sachs Group : USD$1 Billion (RM3.19 Bilion)
2. PKFZ : USD$3.92 Bilion (RM12.5 Bilion)

Mana satu yang patut kena tangkap, siasat, dakwa dan dijatuhkan hukuman... mana kesalahan dan nilai yang lagi besar... Bagi orang UMNO/BN.. kes PKFZ nih kecik jer berbanding kes Goldman Sachs Group.... sebab apa diorang (UMNO/BN) kata cam tue.... sebab diorang semua sudah giler... hahaha.... macam bangsat jer... hahaha

Point nih boleh la digunakan kat Hulu Selangor tue... cuba kita bahagikan nilai RM12.5 bilion tue dengan bilangan pengundi di P094 Hulu Selangor yang berjumlah 63593 ... sure setiap pengundi kat P094 Hulu Selangor boleh dapat setiap sorang sebanyak RM 196,562.52 .... hehehe.. banyak tue... boleh beli Mercedes cash macam bekas TKM1 Pulau Pinang (Fairus) dulu tue... hahaha...



1 comment:

  1. Slowly molly catchee monkey bhai. Gua ada lah sikit kepercayaan pada dsai perbetulkan apa yang tak betul. Mudah2an.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1