Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 April 2010

Program Juara Rakyat Peringkat Daerah Kemaman

Pergh.... heheheh... esok pagi gua nak pi serbu Program Juara Rakyat Peringkat Daerah Kemaman yang dijadualkan diadakan di padang bola, Rumah Murah Bukit Kuang, Kemaman, Terengganu nih... hehehe

Tadi masa pukul 3 lebih tadi.. gua pi area tue pasai nak bawak baby yang bongsu tue pi amik cucuk bagi budak 4 bulan... hehehe.. tapi klinik tutup la pulak... so gua round area tue.. pi cari jambu batu Pak Chu 916 ... hahaha... la nih ramai yang dok jual jambu batu Pak Chu 916 kat merata-rata sekitar Kemaman nih... hahaha...

Beli dalam 2 hinggit jambu batu dengan seringgit jemput pisang (cekodok pisang)... errr.. sedap gak makan panas-panas baru masak..... hahaha... sambil tue wife ngan anak-anak kecoh dalam kereta tengok persiapan diorang untuk Program Juara Rakyat tue... hahaha...

Ader la satu makcik tue tanya gua... adik nih ahli UMNO ker... hahahaha... gua laju jer ngaku ahli UMNO... jadi makcik tue layan la citer yang program nih khusus untuk orang UMNO jer... orang Pakatan tak boleh join... dier siap bawak mulut cerita kat gua yang Anwar Ibrahim tue boneka Israel.... hahaha...

Giler babat gua tahan gelak depan makcik tue... hahaha.. yer la... kita kena la hormat... kalu tak.. sure tersembur jambu batu tue kat muka makcik tue pasai gua gelak besar... hahaha... nasib baik tak jadi gelak... gelak dalam hati jer la...

Makcik tue cerita macam-macam tentang UMNO ngan gua.. dier siap respek gua pasai gua orang muda yang sokong UMNO.... aper kejadahnyer gua sokong UMNO... (gua tahan lagie dalam hati)... hahaha... dier kata ...orang muda kena sokong UMNO macam apa yang orang tua buat.. sebab kata Makcik tue... dier tak mau negara nieh tergadai kat Singapura yang dikontrol oleh Cina tue... hahaha.... gua gelak lagi dalam hati...

Gua rasa la.. kalu masa tue gua cerita sapa gua kat makcik tue... sure dier akan ludah gua... hahaha... nasib baik la gua tak ader bawak kamera masa tue.. kalu tidak.... kantoi makcik tue... So .. gua pon story la kat Makcik tue... tanya dier aper cerita isu APCO nih... makcik tue cerita kat gua yang APCO nieh sebenarnya Anwar Ibrahim la yang bawak masuk... kontrak dier masuk dalam Malaysia nih Anwar Ibrahim yang sign masa dier jadi TPM....

Lagi besar la gua nak tergelak punya... wei.. kayu punya makcik nih... itu lebih 10 tahun sudah la... yang sign tue masa zaman Pak Lah la... Najib Razak pon ader share ... hahaha... memang la makcik tue sudah kena tipu buta-buta jer ngan UMNO... hahaha...

kayu... kayu... takper...esok gua amik gambar pakai kamera Sony Cybershot DSC P8 gua tue.. yang dah berjasa sejak lebih 10 tahun.... hahaha .... tahan lasak tue.. jatuh dari motor time riding pon takder masalah... ader la sumbing sana sini skit... hahaha

1 comment:

  1. gua tak kesah lu nak kata tak da telor ke p*** ke.....gua nak bagi komen ni tapi lu nak bagi keluar ke tak itu lain ceta.....gua dulu memang umeno punya orang sebab mak dgn arwah bapa gua org kuat umeno...satu sebab dia org sokong sbb dulu arwah bapa gua dpt kerja lepas minta rayuan dan surat sokongan pada arwah bapa Najis....so diaorang hutang budi sampai sekarang & pangkah BeN....tapi gua buka mata lepas kes DSAI dipecat......cuma gua nak bagitahu org2 yg macam org tua gua ni la yg masih kuat sokong umeno sbb minda mrk telah dijajah dgn kuat oleh sedikit budi,ugutan,& ketakutan yg diberi oleh umeno....syukur gua tak terjajah minda mcm mereka & hingga sekarang gua sedaya upaya utk menjajah pula minda ibu gua........harap gua tabah & terus mencuba!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1