Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

25 April 2010

Tamat Sudah Kempen P094 Hulu Selangor

Bhai... dah tamat sudah kempen P094 Hulu Selangor ... Pintu masuk ke pusat pengundian akan dibuka beberapa minit lagie... jadi... sekarang nih kempen tak boleh dibuat secara biasa... apa yang boleh dibuat adalah dengan merayu undi...

Kalu ikut SPR.. merayu undi dah tak boleh dah... tapi sebenarnya masih lagi dibuat semua pihak... BN seperti biasa akan bagi pengundi... kipas... air botol... payung.. topi dan macam-macam lagi yang berlambangkan Barisan Nasional..

Sama gak ngan Pakatan Rakyat... cuma bagi PR nih... modal kecik... jadi tak banyak la boleh kasi...

Apa yang pasti... 80% pengundi dah tetap pendirian mereka... cuma tinggal lagi 20% jer yang masih berbelah bahagi... Setakat maklumat yang gua dapat seawal pukul 5 pagi tadi... peratusan kekuatan masih dipihak Barisan Nasional... tapi... apa-apa pon boleh berubah menjelang tempoh tamat pengundian...

Kepada para pengundi... 1Malaysia sedang tumpukan perhatian pada korang... kalo korang mangkak dok masih giler nak pilih Barisan Nasional... 1Malaysia akan kutuk korang sampai la PRU13 nanti... so buat la pilihan tue baik-baik... Hantu ader dimana-mana... nanti diorang akan pi mengundi la jugak.. hahaha

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1