Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 April 2010

Hulu Selangor Bergema Isu APCO Balik

Okeh... kita stop dulu isu P. Kamalanathan punya sijil tue.. kalu betul.. bagus la.. cuma gua dapat maklumat tadi... sekarang nih kat Hulu Selangor terutamanya kat Kuala Kubu Baru dan Hulu Bernam .. isu APCO dah pecah balik...

Kempen kali nie lebih menjurus kepada memberi penerangan kepada orang kampung dan para pengundi di beberapa zon di kawasan Parlimen P094 Hulu Selangor nih tentang APCO ..

Nampak gayanya pengaruh APCO dah teruk meresap kat dalam UMNO... sehinggakan Najib Razak bersetuju dan nyata bersedia untuk bersama-sama dengan Israel dan Amerika Syarikat untuk menguatkuasakan embargo (sekatan ekonomi) kepada Iran..

Gua amat berharap banyak lagi info tentang APCO termasuk banner, flyers dan sebagainya ditaburkan kat Hulu Selangor... sebab gua tau.. orang Melayu kat sana tue memang kuat karat biru sokong UMNO... tapi kalu bab Israel dan Yahudi nih.. rasanyer diorang boleh berlembut... Kempen kena kuat dan highlight benda nih...

Kena cerita gak isu Asiasoft kat Bukit Aman tue... camana perisik Israel boleh dibenarkan beroperasi kat sana... boleh dapat projek dari Kerajaan pulak tue... tunjukkan bukti kat para pengundi tue...

Oh yer.... bawak jugak isu Stesen Keretapi/Komuter kat Kuala Kubu tue... takkan selamanya macam tue gak... bagi orang Felda... cuba bawak isu Synergy Perdana... itu cerita panas tue untuk orang Felda.. sebab orang Felda macam tue gak... tak kaya mana... asik berutang jer... yang kaya nanti CIMB (Nazir Razak @ adik PM) tue plak... Nanti tak pasai-pasai Felda tergadai....

Buat aci-aci kat estet tue... tolong aaa... bawak cerita gaji minima untuk pekerja ladang... tentu diorang akan terbuka minda dier... bab gaji nih memang panas... yer la.. rumah opah gua dekat dengan estet.. jadi gua tau la... macam mana orang estet punya life... kalu ujan.. takder kerja... jadi terpaksa la utang dengan kedai dalam estet... masalahnyer biler gaji.. utang yang ader tue lebih banyak dari gaji... memang la tak cukup sentiasa... utang memanjang... itu utang untuk barang keperluan.. kopi, gula, beras dan sardin..... giler aper...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1