Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 April 2010

Rasuah Seks Pun Boleh Dibebaskan

Gua tak paham la.... dah sohih mamat tue mengaku dier amik habuan rasuah seks... itu pon boleh dibebaskan ker... Macam mana boleh dibebaskan aaa... rasuah seks tue.. siap ngaku tue... pelik bin ajaib...

Kalu Mahkamah Sivil dah lepaskan mangkuk tue... takkan Mahkamah Syariah tak boleh amik tindakan atas transkrip dalam mahkamah yang mamat tue cakap yang dier mengaku dier terima rasuah seks pelacur cina tue... Itu dah kira jelas dah tue...

Tapi kan... pasai semua tue ader kaitan dengan dua ekor katak kat Negeri Perak tue... yang memang terpalit dengan rasuah tue.. pasai tue la diorang dibebaskan... hahaha... yer la.. kalu tidak .. sure sangkut punya... sure kantoi UMNO/BN di Perak punya...

Nak harapkan pimpinan utama negeri... dier hanya pentingkan diri dier sendiri jer... undang-undang semua boleh letak ketepi... hampeh tul la... Undang-undang Syariah semua boleh letak ketepi... janji geng diorang.... kalu camnie la.. baik tak payah ader undang-undang syariah... semua main bedal jer.... soit la...

Takper... yang kaki rasuah seks tue... lu boleh lepas kat dunia nih... tapi... hehehe... tunggu la kat kubur nanti... sure kena azab siksa punya.... pasti... confirm...

1 comment:

  1. salam

    nak ckp ape lagi bro,klu dah geng2 katak UMNGOK BN ni sure lepas punya!rompak bank negara pun mesti tak sangkut..ahahaha!bangang punya mahkamah dunia...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1