Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 April 2010

Calon BN Ada Degree Mass Comm

Caya lah... calon BN ada degree dalam Mass Comm .... pergh... hebat tue.. blaja kat mana... Edith Cowan University.... ECU... hehehe... kat mana tue... Australia... tahun biler tue... 2004 ... errr..... macam mana pulak tahun 2004 tue?

Bukan ker tahun 2004 dier ader kat Malaysia... dier dah join MIC masa tue... dier tengah bina nama dalam MIC masa tue... biler masa plak dier pergi belajar kat Australia.... ECU tue maner ader program PJJ.. heheheh...

Setahu gua la... untuk dapat degree... atau bachelor... lu kena masuk kelas... lain la kalu lu amik Master atau PHD... yang itu ader dua option... masuk kelas atau buat research.... tapi kalu Diploma dan Bachelor Degree... kena hadir kelas... at least 85% kehadiran... hahahaha...

Untuk dapat degree kat Australia tue.. kena at least paling kurang 3 tahun la bhai... dier kata dier dapat dianugerahkan Bachelor of Mass Communication tue pada 2004.. maknanyer dier sure pergi kat Australia paling kurang dari tahun 2000 atau 2001 ... hehehehe.... jadi kalu dier tak pergi masa tue... camana plak dier boleh dapat degree nih... hahaha...

Gua nak tengok la dier publish dier punya visa pelajar dulu... hahaha... dan jugak chop kat passport dier tahun 2001 yang masa dier pi belajar kat Australia tue... hahaha... harap dier dapat buktikan la... atau... memang ini semua sijil beli jer nih... hahahaha... ala.. buat pakai photoshop pon boleh maaa.... hahahaha...

So.... gua cabar Parpukari untuk mintak Kamalanathan nih publish dier punya visa pelajar dan juga scan passport dier untuk buktikan dier pergi Australia pada 2001 belajar tue... hahaha... sebab mengikut info yang gua ader... hahaha.. dier masa tue tengah bina reputasi dalam MIC... hahahahaha...

So.. apa lagi Parpukari... apa mau tunggu lagie... hahaha

2 comments:

  1. haha aku pun ada sijil PhD dari harvard.. buat sendiri..

    kalau-kalau parpu kari baca kat sini..

    woi! parpukari aku ada extra sijil dari harvard kau nak satu ke?? hehehe

    puak ni tak abih-abih jilat pungkoq samy vellu.. chaittt!! podah

    ReplyDelete
  2. Hehehe... lu ader PHD... gua takder la.. gua cuma ader sijil SPM jer... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1