Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 April 2010

Info Baik Punya

Hahahaha... ini info baik punya .... siap la lu P. Kamalanathan ooi... hahaha

Baru kejap tadi gua call Kolej Olympia... siap menyamar nak jadi future student la... hahahaha... yer la .. gua nak tau dier ader buat twinning program ker idak dengan Edith Cowan University... hehehehe...

Borak punya borak... gua dapat satu cerita...

Minah yang gua tanya tue.. cerita la.. Kolej Olympia nih ader tawarkan kursus Bachelor Degree... tapi part time la... datang kelas sekali seminggu... cuma siapkan assignment.. pastue takder exam... dalam setahun atau setahun setengah.. boleh dapat Bachelor Degree... hahaha... mudahnyer... kelayakan... hahaha.. simple benar... kalu takder Diploma pon takper.. janji ader pengalaman kerja selama sekurang-kurangnya 10 tahun... hehehe...

Yang best lagie tue...... dier cuma tawarkan sijil dari AEU (gua tak clear la aper maksud AEU).. takper... ader masa nanti gua cek... hehehe... ### Info dah dapat dah.. AEU adalah Asia E University ...

Dan ... yang penting sekali.... tiada kursus Bachelor Degree in Mass Communication yang ditawarkan... yang ader cuma Business Management, Marketing dan Human Resource.. hahahaha....

So... kesimpulannya... Kolej Olympia takder deal ngan Edith Cowan University dan takder jugak menawarkan kursus Bachelor Degree in Mass Communication ataupun Bachelor Degree in Communication....

Jadi.... mana aaa itu budak P. Kamalanathan tue dapat degree dier... dier kata dari Kolej Olympia yang ader deal ngan Edith Cowan University.... kursus Bachelor Degree in Communication tue.... hahahaha....

Kan dah kantoi... hahahahaha

3 comments:

  1. bro cipan..kasi sunat sama ini india..cakap sikit mau tipu..

    i'm no king

    ReplyDelete
  2. Nak sunat???

    Kena tanya Tok Mudim tue.... hahaha

    ReplyDelete
  3. Aku ingat sijil SUPERIMPOSED. hehehe... jadi aku merayaulah kat internet dan terjumpa menatang ni:

    Although Kamalanathan’s actual student record was no longer available, Tan Chee Seng, the school’s academic director, said he remembers Kamalanathan and confirmed that he did an external course in communications, majoring in public relations, with Edith Cowan University (ECU), Australia.

    By Yow Hong Chieh and Syed Jaymal Zahiid

    Sumber dari:
    Malaysia Today
    Web Raja Petra Kamarudin tuuu!!

    kalau nak cek leh pegi kat sini:
    https://simo.ecu.edu.au/ecudev_calprod/ecu_graduates.jsp

    masukkan nama macam ni:
    * Enter exact family name of graduate:
    P.Kamalanathan/P.Panchanathan

    * Enter the Award Title:
    Bachelor

    Yang lain tu biarkan kosong!

    (makin ari makin bingai aku dibuatnya! uawaaaa)

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1