Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 September 2010

Dimana Joe Jambul

Hahahahaha... Dimana Joe Jambul.... satu masa dulu inilah satu rancangan kanak-kanak yang pada gua ader best skit la.. sebab dier mengajar bebudak Geografi dan isu semasa...

Errr... aper kena mengena tajuk ini ngan cerita yang akan gua dendangkan dibawah nih... hahaha...

Idak ler... gua sebenarnya pelik gak ngan seekor mamat nih... mamat yang mengaku dierlah hero Islam... pejuang Islam tulin... pro-Melayu.... penggerak anti-Murtad... hahaha... siapa lagi kalu bukan mangkuk ayun bernama Zulkifli Nordin tue...

Hahaha... dah beberapa hari nie... satu komen pon takder kuar dari mulut dan blog Zulkifli Nordin pasai iklan Sinari Lebaran terbitan TV3 tue.... hahaha... takkan dier tak amik pot kot... aper la.. kata hero Islam... kata pejuang Islam... kata diri tue penggerak anti-Murtad... piiiirah... macam siot jer...

Wei.. Zulkifli Nordin... awat.. tak boleh nak kasi hantam sama itu TV3 ka... pasai.. sudah kenyang ka... banyak masyuk ka... atau sudah kena beli ngan TV3... hahahaha...

Inilah satu-satunyer gua rasa orang yang mengaku pejuang... tapi tak istiqamah... hahaha... benda yang real depan mata dier tak amik pot.. tapi dok kecoh kalu ader yang kena mengena ngan Pakatan Rakyat...

Inilah satu-satunya Ahli Parlimen yang hipokrit... perasan bagoosh... perasan best.. perasan hebat... dan perasan semua pengundi yang memenangkan dier dulu kat Kulim Bandar Baru menyokong penuh aper sajer tindakan yang dier buat...

Gua rasa aaa.... ini Zulkifli Nordin sure akan kecoh dan amik pot kalu iklan Sinari Lebaran tue dikuarkan oleh pihak Pakatan Rakyat... hahaha.. tapi pasai TV3 yang kuar... haram .. senyap sunyi takder cerita aper-aper...

Buat malu orang Melayu Islam jer... kayu punya loyar... loyar buruk..

Oh yer... dimana Harussani... takkan menyorok kot... hahaha... kasi kuar la fatwa HARUS kat iklan TV3 nih.... hahahaha

KDN taknak ker gantung permit TV3 barang sehari dua???? Pengurusan Kanan Media Prima dan TV3 tak reti-reti ker letak jawatan... Pengarah Kreatif TV3 tue kasi la kena gantung tugas ker aper ker...

2 comments:

  1. joe jambul bz la bhai.duit tgh banyak ni,paham² la..

    ReplyDelete
  2. Bhai Restless...

    Hahaha... awal dapat duit raya nih.. hahaha... Joe Jambul... Joe Jambul... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1