Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 September 2010

RM 5 Bilion Skim Ekuinas

Fuh... sekali dengar banyak ooo... RM 5 bilion skim ekuinas... diperuntukkan untuk bantu bumiputera memiliki saham-saham tertentu... pergh.. banyak tue... hehehe...

Tapi... lu agak-agak aaa.. berapa yang sampai kat tangan orang yang layak... maybe tak sampai 10% jer.... itu dah kira banyak tue.... selebihnyer 90% akan pergi mana.... hahaha... jangan la tanya gua... lu pon boleh siasat sendiri.... tak lain tak bukan akan masuk kantung UMNO dan puak-puak dier...

Lu ingat Kerajaan bodoh ker nak kasi free ini RM 5 bilion skim ekuinas nih... melainkan dier dah plan mau kasi sen tue masuk dalam kantong UMNO... pasai apa... ini semua modal untuk kempen pilihanraya ke 13 la bhai.... PRU13 is just around the corner... hehehe

Okeh... RM 5 bilion tue kalu diagihkan kepada sekitar 18 juta orang bumiputera di Malaysia .. setiap sorang akan dapat sekitar RM 277 seorang.... hehehe..... so.. mari kita tengok... aderkah lu atau gua yang diklasifikasikan sebagai bumiputera didalam Kad Pengenalan tue akan dapat duit sebanyak RM277 tue... hahaha...

For sure.. haram sekupang pon takkan dapat la bhai... hahaha... maybe lu ngan gua tak akan masuk dalam senarai untuk dapat.... hahaha ... sebab apa... sebab lu ngan gua bukan UMNO punya puak... hahaha...

Dan lu ingat aaa.... puak-puak marhaen kat akar umbi UMNO tue akan dapat ker.... sori la bhai ... yang itu tak layak.. yang akan dapat cuma sekitar JKKK dan AJK UMNO Cawangan... hahaha ....

Punah... ranap... kering kontang la dana negara... depa buat macam harta mak bapak diorang jer...

2 comments:

  1. Salam sahabat,

    Pak Sheikh tak nak komen tentang tulisan saudara. Semuanya baik belaka. Pak sheikh selalu baca.

    Yang Pak sheikh tulis ni, nak ucapkan Selamat hari raya Eidil Fitri. Semoga saudara dan famili bahagia dunia dan akhirat. Dan akhirnya, maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete
  2. Bhai Didi...

    Selamat hari raya gak buat lu ngan family.. moga Allah merahmati lu sekeluarga... walau dimana pon berada...

    Maaf zahir batin... hehehe

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1