Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

31 December 2020

Akhlak Lah Sangat

Bhai/DeeDee semua...

Gua nak tulis pendek ja... Benda nih patut Indonesia dah buat lama dah.. memang kalu buat akan menimbulkan masalah... menimbulkan keganasan, ektremisma dan teroris... tapi lebih baik cantas sebelum ianya membelit negara dan seterusnya boleh menyebabkan perang saudara... 

Puak-puak ini perlu dibenteras awal... Puak yang serupa juga ada di negara ini... dan seeloknya dari perspektif keselamatan negara... ianya wajar disekat dan dibenteras awal...


Konon nak buat revolusi akhlak... walhal akhlak depa sendiri pun kelaut.


1 comment:

  1. lebih kurang 88% rakayt indo islam
    da;am dewan ada 60% saja wakil islam
    tu pun berpecah

    macammana 40% [uak kapaie tu menang
    itu ikut akhlak kut

    bila hji nak diusulkan dalam dewan indo
    ada puak islam join ngan kapir tolak
    akhlak islam ka tu ?????

    bnayak negara[un ada pengusa ynag tak suka ngan
    puak ynag perjuangkan negara islam
    tak yah hirang banyak

    apa cerita puak perimison
    tak kisah pulak dulu rioh lani diam

    sistem asas pemerintahnan islam
    siasah ekonomi munakahat hukum jinayah islam(hji)
    bukan semua ikut

    Hai orang-orang yang beriman, masuklah kamu ke dalam Islam secara keseluruhannya, dan janganlah kamu turut langkah-langkah setan. Sesungguhnya setan itu musuh yang nyata bagimu

    ambil yang suka saja tolak yang lain
    ?????
    apa jadi

    bubar fpi fpi jugak timbul di indo
    puak joko bengang
    nak tenggelamkan pembunuhan kejam 6 orang tu
    tak berjaya
    sebab ada puak ynag terus lawan
    ini kes bukan kaleng kaleng
    pelanggaran ham

    itu kisah di negara jirang

    jnahn jadi gobek / golongan otak beku

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1