Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

28 December 2020

Untung Sangat La

Bhai/DeeDee semua...

Jadi VIP kat Malaysia nih memang untung... Polis takkan kacau atau saman kalu bawak laju... takkan kena saman kalu tak patuh SOP Covid-19... malah siap akan dapat layanan baik lagi... Siap boleh ditukar tarikh apa sahaja pon.... back dated semata-mata nak selamatkan VIP...

Tapi....

Bukan sajer VIP nih dapat layanan baik dari syarikat / organisasi / agensi dalam negara... tapi syarikat luar pon akan layan VIP macam dewa...

Kat bawah nih ader satu contoh layanan bertaraf dewa jalan duta buat VIP... cuba kalu orang lain yang kena... orang biasa... lu orang ingat boleh dapat ka layanan camnie... mimpi la wei... 

Bukan itu sahaja... siap JKR Hulu Langat laju ja minta maaf sebab jalan berlubang kat Khairy Jamaluddin.... hahaha...  dah ramai yang mati pasai jalan berlubang... ader pernah lu dengar JKR minta maaf selama ni???


RM45k punya basikal... kalu belikan basikal kat bebudak miskin pada harga RM200 sebijik basikal... boleh dapat manfaatkan 225 bebudak sekolah....

Itu baru satu basikal... mamat nih bukan ader 1 basikal jer... hahaha


4 comments:

  1. HAHAAHAAA......
    ni bebal punya pasal.....

    ReplyDelete
  2. dah lama perangai ni tak abih abih
    dua layanan tak sama
    terang benderang tak perlu temberang lagi
    ramai ynag jadi korban jalan belobang

    mamat ni pun asik tayang gaya idup mewah dikala orang ramai nak cari makang pung susah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korang juga yg undi dia jd wakil rakyat. Jadi terima sajalah seadanya......ki ki ki

      Delete
  3. Doa yang buruk-buruk untuk Menteri supaya Rakyat untung. Putaq lagi Halim. Wang besaq.. wang kapiaq..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1